نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیام مشتركی از حضور گسترده و پرشور ملت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی قدردانی كردند.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، آیت الله مجتهدشبستری و احمد علیرضابیگی در این پیام یادآوری كرده اند: بار دیگر شمیم حضور افتخارآمیز و به یاد ماندنی شما ولی نعمتان اصلی انقلاب در پای صندوق های رای روح تازه ای در كالبد ملت های آزاده جهان دمید و برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارتان افزود.

این پیام ادامه می دهد: احساس تكلیف شما مردم فهیم برای تعیین سرنوشت خود، سربلندی، اقتدار و استحكام نظام جمهوری اسلامی ایران را رقم زد و در قالب این حماسه دشمن شكن متجلی شد و نمود عینی لبیك به منویات رهبر معظم انقلاب در سال حماسه سیاسی و اقتصادی را به تصویر كشید و از طرفی وظیفه منتخبین را در قبال این حضور مخلصانه برای رفع مشكلات و خواسته هایتان دو چندان كرد.

امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی اضافه كرده اند: آفرین بر مردم مسلمان ایران اسلامی به ویژه مردم آذربایجان شرقی كه با درك شرایط و موقعیت زمانی با حضور گسترده و وحدت آفرین خود تمام توطئه های قدرت های استكباری را خنثی كردید و باردیگر با آرمان های انقلاب و امام راحل تجدید پیمان نمودید.

در ادامه این پیام مشترك آمده است: اینجانبان متواضعانه و با تمام وجود پروردگار متعال را سپاس گفته و از عموم مردم غیور و انقلابی استان كمال تشكر و قدردانی را می نماییم كه چنین صحنه های زیبا و باشكوهی را دراین مقطع حساس از زمان آفریدند.

این پیام اضافه می كند: از همه كسانی كه با احساس مسوولیت در این آزمون بزرگ شركت كردند، به خصوص از مجریان، ناظران، بازرسان انتخابات كه با تلاش شبانه روزی بار این مسوولیت قانونی را بر دوش كشیدند و با صداقت و امانت، آرای مردم را صیانت نمودند و همچنین از متصدیان نظم و امنیت كه آسایش ذهنی مردم را تامین كردند صمیمانه سپاسگزاری می نماییم. /س

برچسب ها: قدردانی ، انتخابات ، حضور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.