مرکز تحقیقات ژنومیک دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی اقدام به ارائه خدمات ژنتیکی ،مشاوره ژنتیک، آزمایش ژنتیک مولکولی بیماری سیستیک فیبروزیس و خدمات تشخیصی مولکولی به خانواده های مبتلا به نابینایی مادرزادی میکند.

دکتر وحیدرضا یاسائی، رئیس مرکز تحقیقات ژنومیک دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران از ارایه خدمات جامع ژنتیک و مشاوره ای ژنتیک در این مرکز خبر داد و گفت: در این مرکز تحقیقاتی کلینیک های مختلف و طیف وسیعی از آزمایشات تشخیصی مولکولی پیشرفته برای شناسایی اختلالات کروموزومی، ناهنجاری های  مادرزادی، بیماری های تک ژنی، بیماری های عفونی و سرطان انجام می شود و  خدمات لازم را به مراجعان ارایه می دهند.

یاسائی با اشاره به فعالیتهای متعدد این مرکز تحقیقات اعلام کرد:کلینیک مشاوره ژنتیک (تشخیصی، قبل از ازدواج، قبل از بارداری، قبل از تولد و ...) در این مرکز راه اندازی شده است و همچنین  آزمایش ژنتیک مولکولی بیماری سیستیک فیبروزیس و  خدمات تشخیصی مولکولی به خانواده های مبتلا به نابینایی مادرزادی ( مرتبط با اختلالات شبکیه) NCRNA و  بررسی مولکولی ژنهای KRASو BRAFبر روی نمونه های بافتی تازه و پارافینه در این مرکز انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد:  علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات  و  تعیین وقت با شماره تلفن 22433585 - 021 تماس حاصل نمایند./ح
برچسب ها: ژنتیک ، کلینیک ، مشاوره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار