رقبای ایران در پیکارهای قهرمانی آسیا با حضور در پروتورهای مختلف خود را برای حضور هرچه بهتر در رویداد آسیایی آماده می کنند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در رقابت های قهرمانی آسیایی تنیس روی میز که قرار است 9 تا 16 تیرماه به میزبانی کره جنوبی برگزار شود تیم ملی کشورمان در دسته دوم مسابقات دو حریف قدرتمند هند و سنگاپور را در پیش رو دارد که هر دوی آنها از مدتها پیش برای حضور هرچه بهتر در رقابت های قهرمانی آسیا برنامه ریزی کرده اند و با براگزاری اردو و حضور در پروتورهای مختلف جهانی سعی دارند با آمادگی کامل در کره جنوبی شرکت کنند.

برهمین اساس و در حالی که سفر ملی پوان کشورمان به رقابت های زاگرب کرواسی که برای تدارک مسابقات قهرمانی آسیا برنامه ریزی کرده بودند و به دلیل مخالفت شورای برون مرزی لغو شد تیم ملی تنیس روی میز هند با ترکیبی کامل حضور در مسابقات مختلف را تجربه می کند.

هم اکنون مردان و زنان آنها در رقابت های پروتور چانگ چون چین حضور دارند این پیکارها از 22 خرداد آغاز شده است و امروز به پايان مي رسد.
 
تنها تدارک ایران برای رقابت های قهرمانی آسیا برگزاری اردوهای چند روزه است که به نظر بسیاری از کارشناسان بدون حریف تمرینی خارجی و با توجه به مدت زمان کوتاه آن مطلوبیت چندانی ندارد./آق

برچسب ها: رقابت ، پینگ پنگ ، آسیایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار