نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی مردم به مانعی برای حضور میلیونی در انتخابات‌های 24 خرداد تبدیل نشد.

موید حسینی‌صدر در گفت‌و‌گو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه از حضور میلیونی مردم در پای صندوق‌های رای تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: اقشار مختلف جامعه به دلیل تورم و تحریم از نظر اقتصادی در فشار هستند ولی با این وجود همچنان به نظام دلبسته بوده و در انتخابات شرکت کردند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، شورای اسلامی شهر و روستا، گفت: اکثریت قریب به اتفاق واجدان شرایط برای رای دادن در 24 خرداد ماه سال جاری در حوزه‌های جمع‌آوری آرا حضور یافتند به طوری که گرانی و بعضی نارضایتی‌ها مانع حضور نشد.

حسینی‌صدر این حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای را نشان‌دهنده ارادت و علاقه مردم به مقام معظم رهبری دانست و گفت: با وجودی که در زمینه‌های مختلف مشکلات زیادی وجود دارد ولی این قبیل مسائل سبب دلسردی مردم نشده است بلکه با بررسی طرح‌های نامزدها تلاش کردند به فردی رای دهند که برای دغدغه‌های آنها برنامه ارائه دهد.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی پیروز نهایی در انتخابات ریاست جمهوری را ملت ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: صرف‌نظر از اینکه چه‌کسی با جذب بیش‌ترین آرا ریاست قوه مجریه را به دست گرفته، پیروز نهایی همه ملت ایران است و شکست خورده این میدان رقابت فقط دشمنان نظام و معاندان هستند.

وی برای تحقق یافتن آینده‌ درخشان در این چهار سال پیش‌رو، اظهار امیدواری کرد و گفت: باید در جامعه به میزان حداکثری تعامل، همکاری و هم‌افزایی شکل گیرد تا همه برنامه‌ها و اهداف تحقق یابد و ایران اسلامی در راستای عملیاتی شدن چشم‌انداز 1404 یک گام بلند دیگر بردارد.

حسینی‌صدر با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب باید 40 میلیون رای دهنده را در نظر بگیرد، خاطرنشان کرد: به دلیل وجود پشتوانه عظیم ملی بستر برای کار کردن فراهم است و می‌توان راه توسعه کشور در هشت سال گذشته را تداوم بخشید و برای توسعه علمی، نظامی، صنعتی و ... کشورمان همچنان تلاش کرد./س

برچسب ها: انتخابات ، خوی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.