تیم بسکتبال سن آنتونیو با برد 114 بر 104 در بازی پنجم فینال مقابل میامی، در مجموع سری فینال 3 بر 2 پیش افتاد.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بحث اصلی فینال لیگ NBA بر سر این است که کدام سه ستاره فرمانروای لیگ می شوند؟ در حالی که در دیدار چهارم ستاره های میامی برتری خود را اثبات کردند این بار در بازی پنجم، نوبت سه بازیکن بزرگ سن آنتونیو بود.

جینوبیلی بازیکن آرژانتینی که برای اولین بار در این فصل در ترکیب اولیه سن آنتونیو قرار گرفته بود دوران گذشته خود را با 24 امتیاز و 10 پاس گل به یاد آورد. پارکر در پایان بازی 26 امتیاز و تیم دانکن 17 امتیاز به علاوه 12 ریباند داشتند و در نهایت سن آنتونیو با نتیجه 114 بر 104 برنده شد. به این ترتیب سری فینال 3 بر 2 به نفع نماینده کنفرانس غرب شد.



دنی گرین که با پرتابهای سه امتیازی در بازی سوم مطرح شد این بار هم شش پرتاب سه امتیازی موفق و 24 امتیاز داشت. گرین رکورد پرتابهای سه امتیازی موفق فینال را هم شکست. لبرون جیمز و دواین وید ستاره های میامی هم هر کدام 25 امتیاز در این دیدار داشتند.

این آخرین بازی خانگی سن آنتونیو در سری فینال بود و این تیم برای قهرمانی باید یکی از دو دیدار ششم یا هفتم را در خانه میامی ببرد. تا به حال از 27 سری فینالی که 2-2 مساوی بوده، تیم برنده بازی پنجم در 20 مورد به قهرمانی لیگ رسیده است. میامی هیت آخرین تیمی بود که به همین نحو در فینال سال 2011 قهرمانی را به دالاس واگذار کرد.



تیم سن آنتونیو در بازی پنجم 42 شوت موفق از 70 اقدام داشت و آمار مجموع این تیم به 60 درصد رسید. آخرین تیمی که چنین آمار شوتی را ثبت کرد، اولاندو در فینال سوم سال 1009 بود که مقابل لیکرز 62/5 درصد شوت موفق داشت.

تیم سن آنتونیو با برد شب گذشته تنها به یک پیروزی دیگر برای قهرمانی لیگ نیاز دارد.


برچسب ها: میامی ، اسپورز ، فینال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار