یك كارشناس مسائل خاورميانه گفت: با توجه به پيروزي‌های ارتش سوريه در پاکسازی مناطق اشغال شده با کمک نيروهاي مقاومت و حزب‌الله لبنان می‌توان به هموار شدن مسیر پیشروی‌های آتی در این کشور امیدوار بود.

"احمد کاظم زاده" در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به روند پاکسازي سوريه به دست ارتش اين کشور گفت: باز پس گيري مناطق اشغال شده به دست تروريست‌هاي سوري از سويي موجب ارتقاء موقعيت نظامي سوریه در برابر تحولات منطقه شده و از سوي ديگر يک گام جدی در جهت پيروزي بزرگ براي نظام بشار اسد تلقي مي‌شود.

وي ادامه داد: با توجه به پيروزي‌های ارتش سوريه در پاکسازی مناطق اشغال شده با کمک نيروهاي مقاومت و حزب‌الله لبنان می‌توان به هموار شدن مسیر پیشروی‌های آتی در این کشور امیدوار بود.

كاظم زاده اظهار داشت: اين پيروزي پشتوانه محکمی برای سوریه در مذاکرات ژنو 2 خواهد بود و درصد موفقیت و پیروزی را برای این کشور افزایش می‌دهد.

اين كارشناس مسائل خاورميانه در پايان خاطر نشان کرد: با توجه به قدرت بالای ارتش سوریه در مغلوب کردن تروریست‌ها آزادی منطقه حلب و پاک‌سازی مناطق مرزي و اشغال شده از  دست نيروهاي مسلح و مخالف در آینده‌ای نه چندان دور متصور می‌شود .


انتهاي پيام/
برچسب ها: سوریه ، القصیر ، ژنو ، حلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار