ستاد تبلیغات انتخابات حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در اردبیل با صدور اطلاعیه ای از حضور حماسی مردم جای جای این استان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیر نمود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / در این اطلاعیه آمده است که خدا را شاکریم که بار دیگر خورشید عقلانیت و اعتدال را بر ایران تاباند و ندای وحدت و انسجام را طنین انداز کرد.

در ادامه این اطلاعیه خطاب به مردم استان اردبیل آمده است حماسه حضور و مشارکت موثر و معنادارتان در انتخابات در راه انجام وظایف دینی و ملی و در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب بر شما مبارک باد.

این اطلاعیه افزوده است : بی تردید پیروز این انتخابات شما ملت هستید و آگاه و آرام و امیدوار و با اعتقاد به حق و اعتماد به نظام مردمسالار دینی ، گامی بلند و استوار در راه عزت و منافع ملی و مدیریت برپایه اعتدال و اصلاح و تدبیر برداشته اید.

اطلاعیه ادامه داده است : بی گمان این حضور عزتمند در صحنه سیاسی ، پیام آور آرامش و ثبات و امید در تمام عرصه ها خواهد بود.

ستاد تبلیغات انتخابات منتخب یادزهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استان اردبیل در پایان ضمن تقدیر و تشکر از آحاد ملت شهیدپرور و فهیم استان اردبیل و نیز از زحمات عوامل اجرایی و نظارتی و همچنین امنیتی و انتظامی برای همه ملت ایران آرزوی سربلندی و بهروزی نموده است/س.

برچسب ها: اردبیل ، تقدیر ، از ، حضور ، مردم ، در ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.