با مشاركت شركت تام ايران‌خودرو و سازمان فني و حرفه‌اي كشور، "استاندارد شايستگي اپراتوري ايستگاه‌هاي CNG " براي اولين بار در ايران تدوين و تهيه شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،هدف از تدوين اين استاندارد لزوم ارايه آموزش در زمينه نصب، راه‌اندازي و خدمات پس از فروش جايگاه‌هاي سي ان جي، جلوگيري از بروز حوادث احتمالي و بروز رساني اطلاعات افراد مستقر در جايگاه‌هاست.

لازم به ذکر است پروژه احداث جايگاه‌هاي CNG حاصل بيش از 150 نفر ساعت فعاليت كارشناسي با همكاري شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران است. بنابر نتايج اين پروژه كليه آموزش‌هاي مرتبط با جايگاه‌هاي سوخت CNG به صورت كاملا استاندارد و سازمان يافته انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش در اين مرحله استاندارد مربوط به دوره‌هاي اپراتوري آماده شده كه پس از اخذ تاييدات لازم، استاندارد دوره‌هاي تكنسيني نيز تهيه و بر روي سايت رسمي سازمان فني و حرفه‌اي كشور در اختيار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

گفتنی ست با نظر مقامات سازمان فني و حرفه‌اي كشور و كارفرماي اجراي طرح CNG در كشور، مقرر شده در امر تدريس اين دوره‌ها از تخصص كارشناسان  شركت تام ایران خودرو استفاده شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: استاندارد ، تدوین ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار