بر اساس استاندارد سازمان هواپيمايي كشوري مميزي مرحله اول گواهينامه فرودگاهي بوشهر در حال انجام است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط‌عمومي اداره‌كل فرودگاه‌هاي استان بوشهر، مديركل دفتر استانداردهاي فرودگاهي اين شركت در آغاز نشست مميزي گفت: در سال‌هاي اخير تلاش زيادي از سوي دفتر استانداردهاي فرودگاهي صورت گرفته است تا استانداردسازي و ساختار فيزيكي فرودگاه‌هاي كشور نيز همانند ساير بخش‌هاي هوانوردي ارتقاء پيدا كند و بتواند با دريافت گواهينامه فرودگاهي از همه استانداردهاي ملي و بين‌المللي برخوردار باشد.

عليرضا عسكري ادامه داد: بيشترين دغدغه دفتر استانداردهاي فرودگاهي اين است كه با مميزي از فرودگاه‌ها و پيداكردن نواقص و برطرف كردن آنها زمينه را براي بهره‌مندي از فرودگاه‌هايي ايمن و استاندارد فراهم كند.

سرگروه مميزي و مديركل دفتر استانداردهاي فرودگاهي تاكيد كرد: انجام مميزي بر اساس چك‌ليست‌هاي تهيه شده بر پايه ضوابط ملي و بين‌المللي، بازديد از سطوح پروازي، بررسي يافته‌ها(نواقص) و جمع‌بندي نتايج، از جمله برنامه‌هاي تيم مميزي است.

مرتضي گچكوب مديركل فرودگاه‌هاي استان بوشهر نيز در اين نشست ضمن تاكيد بر ارتقاي ايمني فرودگاه‌ها گفت: اين مميزي‌ها كمك شاياني به برطرف شدن نقايص و تامين ايمني پروازها مي‌كند و ادارات مختلف فرودگاه بوشهر با توجه به موقعيت استراتژيك و راهبردي اين فرودگاه مي‌بايست براي انجام آن همكاري لازم را با تيم مميزي داشته باشند.

گفتني است ارتقاي ايمني از شعارهاي امسال شركت فرودگاه‌ها به شمار مي‌رود و انجام مميزي يكي از راه‌كارهاي ارتقاي ايمني به شمار مي‌‌رود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار