یکی از مراجع تقلید گفت: سخنرانان و رسانه‌ها با ارائه برنامه‌ها، مقالات و گفتارها و نوشته‌ها جوانان را با فرهنگ پر افتخار مهدویت آشنا کنند و آنان را از افتادن در دام‌ها و شبکه‌های خطرناک نجات دهند.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله صافی گلپایگانی با صدور پیامی به مناسبت دهه مهدویت، رسانه‌ها و مطبوعات به ویژه رسانه ملی را به آشنا کردن جوانان با معارف مهدوی و نجات آنها از خطر افتادن در دام‌ها و شبکه‌های انحرافی دعوت کرد.
این مرجع تقلید مومنان را، منتظرانِ عدالت واقعی در جهان و منتظرانِ دولت کریمه عدل و نشاط و امید خطاب قرار داد و گفت: درود و سلام بر شما که همیشه با قامتی استوار در مقابل ظلم، فساد، تبعیض و بی‌عدالتی می‌ایستید و چون سروِ راست و بلند، قامتتان خم نمی‌شود و منتظر طلوع خورشید و صبح صادق و فجر امید هستید.
مبارک باد بر امّت بزرگ اسلام، ماه شعبان و دهه مبارکه مهدویت؛ ماهی که سراسر نور و رحمت است. ماهی که در آن لیلة القدر نیمه شعبان است و ماهی که در آن میلاد مسعود بزرگترین امید بشریت و ذخیره جهان و موعود پیامبران یعنی میلاد پر از برکت حضرت خاتم الأوصیاء حجة بن الحسن العسکری ارواح العالمین له الفداء است.
در پایان این پیام آمده است: انشاءالله با ارائه فرهنگ نورانی مهدوی، فساد و فجور و دروغ و بداخلاقی‌ها و منکرات و ملاهی جای خود را به صداقت و خوبی‌ها و تقوی و پاکی داده و خود و جامعه را برای تحقق جامعه بزرگ جهانی مهدوی آماده کنیم که إنّهُم یَرَونه بعیداً وَ نَراهُ قَریباً./س
برچسب ها: قم ، جوان ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.