جانشين فرمانده مرزباني ناجا گفت: مزداران در طي 3 نخست امسال توانستند 21 تن از اشرار مسلح را قصد ورود به خاک کشورمان را داشتند به هلاکت برسانند.

سردار احمد گراوند در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ ضمن اشاره با اقدامات گسترده و شبانه روزي مرزباني گفت: مرزبانان ميهن اسلامي طي 3 ماهه نخست امسال با تشديد اقدامات اطلاعاتي و عملياتي توانستند، مبارزه موثري با اشرار ، قاچاقچيان و متجاوزان مرزي داشته باشند.

جانشين فرمانده مرزباني ناجا ادامه داد: در اين راستا مرزبانان موفق شدند با حضور مستمر در مرزهاي کشور 21 تن از اشرار مسلح را که قصد ورود به خاک کشور را داشتند شناسايي و طي درگيري مسلحانه آنان را به هلاکت برسانند.
 
اين مقام ارشد مرزباني تاکيد کرد: همچنين مرزبانان طي اين سه ماهه در مرزهاي کشور از ورود 6 هزار539  متجاوز مرزي و خروج 839  عابر غير مجاز جلوگيري کرده و 3 تن از اشرار مسلح را نيز دستگير و به مقام قضايي ارجاء دادند.
 
کشف بيش از 8 ميليون ليتر سوخت قاچاق

سردار گراوند در خصوص کشفيات مرزبانان گفت: ماموران مرزباني نيروي انتظامي در 3 ماهه نخست امسال با استفاده از تجهزيزات الکترونيکي و اپتيکي موفق شدند 22 هزار 622 کيلو مواد مخدر را کشف کنند که نسبت به 3 ماهه مشابه سال گذشته 60 درصد افزايش داشته است.

وي ادامه داد: همچنين دريابانان و مرزداران غيور توانستند از خروج بيش از 8 ميليون 261 هزار و 572 ليتر جلوگيري کنند که اين رقم نسبت به مشابه سال گذشته 86 درصد افزايش داشته است.

به گفته سردار گراوند کشفيات ارز قاچاق نيز 100 درصد افزايش پيدار کرده است و همچنين در اين راستا مرزداران از خروج 39 کيلو 302 گرم طلا قاچاق جلوگيري کردند. 
برچسب ها: مرزبانی ، ناجا ، کشف ، اشرار ، مسلح ، هلاکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار