شهردار منطقه 9 تهران گفت:در سه ماهه نخست سالجاری ، عملیات ترمیم و بهسازی معابر بزرگراهی سطح محدوده منطقه با اختصاص حدود 7 هزار تن آسفالت به اتمام رسید.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسین سلطانی با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای سال ، بهسازی شبکه بزرگراهی این بخش از پایتخت در قالب عملیات تراش و روکش، لکه گیری و درزگیری در دستور کار این شهرداری بوده که بتدریج و براساس زمان بندی منظمی اجرایی شده است.
 
وی با اشاره به اختصاص حدود 7 هزار تن آسفالت در سطح بزرگراهی محدوده تصریح کرد: از این میزان حدود 80 درصد بصورت تراش و روکش و بقیه در قالب لکه گیری معابر انجام شده است.
 
مهندس سلطانی افزود: در راستای نگهداشت مناسب مبادی ورودی و خروجی سطح محدوده ، عملیات درزگیری به میزان 79 هزار متر طول اجرایی شده است.
 
وی با تاکید بر حفظ و نگهداشت مناسب و بهبود وضعیت موجود بزرگراههای پایتخت خاطرنشان کرد: همواره با اجرای طرحهای مختلف و با رویکرد کاهش هزینه در راستای افزایش کیفیت معابر شهری سطح محدوده و تسریع در عبور و مرور گامهای مناسبی را بر می داریم.
 
شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات بهسازی در بزرگراه های یادگار امام (ره) ، فتح ، سعیدی ، میدان و خیابان آزادی به پایان رسیده و در راستای تسهیل تردد شهروندان و کاهش بار ترافیکی در این معابر نیز اقدامات مناسبی در نظر گرفته شده است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار