اصفهان/

اعجوبه ماهانی به دنبال ثبت رکورد گینس

با حمایت باشگاه فولاد ماهان سپاهان و با پرتاب بیست و شش متری توپ فوتبال در زمین بسکتبال به دست علیرضا صادقی عضو باشگاه فولاد ماهان مقدمات ثبت رکورد این اعجوبه در کتاب گینس فراهم می شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان و بنابراعلام سایت باشگاه فولاد ماهان سپاهان ؛ علیرضا صادقی که با عقد قراردادی به عضویت باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان در آمده با طی مسیرهای قانونی اکنون منتظر ثبت رکورد خود در ایران است.

وی که از دوران طفولیت و در اثر وقوع حادثه از معلولیت مادرزادی از ناحیه دوپا رنج می برد قابلیت پرتاب توپ فوتبال را از یک حلقه بسکتبال به حلقه دیگر و در فاصله بیست و شش متری زمین استاندارد بسکتبال داراست.
صادقی از توانایی فوق العاده ای در قدرت بدنی ، نشانه گیری و به ثمر نشاندن گل در حلقه بسکتبال بهره می برد.

قدرت بدنی وی به گونه ای است که توپ فوتبال پس از جداشدن از دستان وی فاصله بیست و شش متری طول زمین بسکتبال را طی نموده و سپس در حلقه بسکتبال جای می گیرد.
علیرضا صادقی که تحت حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان قرار دارد راس ساعت یازده و سی دقیقه روز چهارشنبه بیست و نهم خرداد ماه با حضور در سالن شهید حیدرنیا تهران رکورد باورنکردنی خویش را با حضور نمایندگان کمیته ملی رکورد ایران و اعضاء فدراسیون ورزش های همگانی به ثبت می رساند.این امر مقدمه ثبت این رکورد در گینس می باشد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.