مربي تيم ملي بدمينتون نوجوانان گفت: از تمام تجربه‌ام استفاده مي‌كنم تا در مسابقات آسيايي بهترين نتيجه را كسب كنيم.

مرتضي ولي دروي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ضمن اعلام اين مطلب گفت:‌ مسابقات آسيايي نوجوانان 17 تير ماه جاري به ميزباني مالزي برگزار مي‌شود.

وي اضافه كرد: مهران شهبازي، عليرضا مغفوري و عرفان جوينده به همراه چند بازيكن بومي گنبد اردو نشينان حاضر در تيم ملي هستند كه از ميان آنها مهران شهبازي و عليرضا مغفوري به اين عرصه اعزام مي‌شوند.

ولي دروي تصريح كرد: مهران شهبازي از سوي كنفدراسيون بدمينتون براي پروژه توسعه آسيايي اين رشته ورزشي انتخاب شده است و مغفوري آخرين سال حضور در اين رده سني را تجربه مي‌كند.

مربي تيم ملي بدمينتون نوجوانان خاطر نشان كرد: آخرين اردوي آماده سازي تيم ملي 2 ماه پيش بود و در حال حاضر تمرينات را به طور منظم پيگيري مي‌كنيم و من به عنوان مربي تيم تمام تجربياتم را در اختيار ورزشكاران قرار مي‌دهم تا با تحليل مهم‌ترين رقبا بهترين نتايج را كسب كنيم نا گفته نمانده هيئت گلستان بهترين امكانات را در اختيار ما قرار داده است و جا دارد از تلاش آنها قدرداني كنم.

ولي در پايان خاطر نشان كرد: مرحله دوم اردوي تيم ملي از 5 تا 16 تير ماه در سالن فدراسيون بدمينتون در تهران بر پا مي‌شود و طبق برنامه ريزي‌هاي صورت گرفته قرار است تمرينات با جديت بيشتر دنبال شود./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار