رئیس سازمان جوانان جمعیت هلا احمر از تقدیر شش جوان برتر جمعیت هلال احمر در جشنواره حضرت علی اکبر خبر داد.

محمد جعفریان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ با اعلام این خبر افزود: جشنواره حضرت علی اکبر هلال احمر که امروز 28 خرداد ماه با حضور مسئولان کشور برگزار شد، از شش جوان برتر هلال احمری که از امداد گران و ایثار گران صحنه های مختلف امدادی بودند و با اهدای اعضای بدن خود باعث نجات جان بیماران بسیاری شدند، تقدیر شد.
وی در ادامه بیان داشت: همچنین خانواده مرحوم میترا زندی دبیر کانون شاخه آزاد جوانان جمعیت هلال احمر بروجرد که پس از مرگ مغزی ایشان اعضای بدنش به 4 بیمار اهداء شد، تقدیر به عمل آمد.
همچنین جعفریان به برنامه های این سازمان در تابستان سال جاری اشاره کرد و گفت: تابستان امسال برنامه های متنوعی در قالب اردوها و مسابقات برای جوانان عضو جمعیت در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: تابستان 92 برای نخستین بار در ماه مبارک رمضان «اردوی نشاط در صیام» برگزار خواهد شد. که این اردوهای یک روزه از نماز ظهر تا ظهر روز بعد برای جوانان برگزار می شود و مشتمل برنامه های ورزشی و معنوی است.
وی در خصوص برگزاری این اردوها بیان داشت: اردوهای نشاط در صیام ؛ در استان هایی که جمعیت هلال احمر دارای اردوگاه است برگزار خواهد شد و سعی است که در این چهارده اردوگاه جوانان سراسر کشور گرد هم آیند./جم
برچسب ها: اردو ، صیام ، معنوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار