"مهدی فرجی‌" گفت: هر شبکه سیما با جشنواره فیلمها و سریالهای متفاوت ماه رمضان و تابستان 92 میهمان خانه‌های دل مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران حاضر در نشست "مهدی فرجی‌" مدیر شبکه یک سیما با اصحاب رسانه، برنامهة‌ای شبکه‌های سیما در ماه مبارک رمضان 92 و تابستان 92 تشریح شد.





بنابراین گزارش، "مهدی‌ فرجی‌" مدیر شبکه یک سیما با اشاره به جشنواره‌های برگزار شده در شبکه‌های سیما تصریح کرد: شبکه‌های 2 و 3 سیما به برگزاری جشنواره‌های فیلم‌های سینمایی خواهند پرداخت که مخاطبان در شبکه 2 سیما شاهد "آفتاب در نیمروز‌" یک فیلم خانوادگی، سینما صبحانه در هر روز خواهند بود مه متولی ان شبکه 2 یا کودک است.
وی در ادامه با اشاره به سینما گلخانه شبکه 3 سیما افزود: "سینما گلخانه‌" از خرداد سال جاری به صورتی متفاوت روی آنتن شبکه 3 سیما رفته و تا پایان تابستان با پخش فیلمهای طنز ایرانی و خارجی میهمان خانه های مردم خواهند شد.
بنابراین گزارش شبکه 4 سیما نیز هر روز ساعت 20:45 دقیقه جشنواره‌‌ای خاص فیلمهای سینمایی خود را برگزار می‌کند.

پخش فیلمهای سینمایی از شبکه قرآن

در ادامه این نشست "مهدی فرجی‌" در خصوص پخش فیلمهای سینمایی از شبکه قرآن و معارف سیما تصریح کرد: برای نخستین بار شبکه قرآن و معارف سیما به پخش فیلمهای سینمایی معناگرا‌ خواهند پرداخت که این خود اتفاق بزرگی است.

"دودکش‌"، "مادرانه‌"، "خروس‌" و ...

مدیر شبکه یک سیما با اشاره به سریالهای منتخب سیما اظهار داشت: شبکه‌های سیما در ماه مبارک رمضان 92 به ترتیب سریالهای تلویزیونی "دودکش‌" و "بچه‌های نسبتا بد‌" را از شبکه یک سیما، "مادرانه‌" از شبکه 3 سیما، "خروس‌" و "شاید برای شما هم اتفاق بیافتد‌" از دیگر شبکه‌های سیما برای ایجاد لحظاتی شاد و مفرح‌ برای مخاطبان روی آنتن شبکة‌های متفاوت سیما می‌رود.

"شبکه پویا‌" با متفاوت‌ترین فیلم‌های سینمایی می‌آید

در ادامه این نشست "فرجی‌" با اشاره به متفاوت بودن شبکه "پویا‌" در ایام تابستان و ماه مبارک رمضان 92 تصریح کرد: خاص‌ترین فیلمهای ایرانی و خارجی در این ایام روی آنتن "شبکه پویا‌" خواهد رفت و کودکان شاهد جدیدترین انیمیشن‌عها از این شبکه خواهند بود.

مجموعه‌های نمایشی سیما با حضور خانواده‌های شهدا

بنابراین گزارش مدیر شبکه یک سیما با اشاره به بخشهای "ترکیبی و جنگ‌" شبکه‌های سیما گفت: "سین مثل سریال‌" در هر هفته از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود و برنامة‌های "باز هم زندگی‌"، "فرش سپید‌"، "زنده باد زندگی‌"، روی آنتن شبکه 2 سیما و "روزهای سپیده‌"، "نشان سفید‌"، "جنگ شاد امروز‌"، "برنامه 17:10"،‌ "جشنواره تابستانی کیش‌"، "دخترانه‌" مجموعه‌های نمایشی سیما با حضور خانواده‌های شهدا‌" از شبکه 3 سیما تقدیم علاقمندان می‌شود.
"فرجی‌" با اشاره به دیگر برنامه های شبکه‌های سیما اظهار داشت: "راه شب‌"، "شب به یاد ماندنی‌"، "وقتمون‌ کمه‌" روی آنتن شبکه تهران می‌رود.
مدیر شبکه یک سیما در خصوص ویژه برنامه‌های شبکه "ورزش‌" تصریح کرد: "مستند‌های ورزشی‌"، "آموزش ورزش روزانه‌" ، "حرکت از نو‌"، "با کی ‌کجا" به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

"شب آسمانی‌" ویژه ماه مبارک رمضان

در ادامه این گزارش "مهدی فرجی‌" با اشاره به برنامه‌ پر مخاطب "شب آسمانی‌" گفت: "شب آسمانی‌" به عنوان پرمخاطب‌ترین برنامه از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.
وی در خصوص دیگر برنامه‌های این شبکه اظهار داشت: "روزنه‌"، "خانه محبت‌"، "راه روشن‌" ویژه حرم "علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع)، "عصر انتظار‌"، "بیان جاویدان‌" به ترتیب در این ایام روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما قرار می‌گیرد.
بنابراین گزارش به ترتیب شبکه‌‌های مستند سیما به پخش جدیدترین مستندهای‌ ایرانی و خارجی خواهد پرداخت و شبکه نمایش با متفاوت‌ترین فیلمها میهمان‌ خانه‌های مردم خواهند شد./ص

گزارش از: الهه علیزاده

برچسب ها: فرجی ، جشنواره ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار