رئیس اداره حقوقی و املاک فضای سبز شهرداری کرج گفت: طی سال گذشته تعهد حفظ سی و یک هزار و 243 اصله درخت کاشت 13 هزار و 681 اصله درخت درمناطق 12 گانه از مالکین اخذ شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران رضا موسوی فرد با اشاره به گام بزرگ این سازمان در راستای حفظ و گسترش و نگهداری فضای سبز و باغت این کلانشهر اظهار داشت: قانون حفظ و گسترش فضای سبز ، در دی ماه سال 90 تدوین و پس ازتصویب شورای شهر، از ابتدای سال 91 اجرایی شده است.
وی افزود: با کاشت 13 هزار و 681اصله نهال در سطح شهر و باغات تقریبا 218 هزار و 886 متر مربع به فضای سبز شهر کرج افزوده خواهد شد.
موسوی فرد ادامه داد: برای اجرای برخی از پروژه های عمرانی در شهر نیاز است که تعدادی از درختان قطع و یا جابجا شوند که این مهم نیز پس از بررسی کارشناسی و طرح در کمیسیون ماده 7 تصمیم گیری می شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: به منظور حل مشکلات و درخواست های شهروندان و املاک نیاز به قطع درخت با بهره گیری از کارشناسان مجرب سازمان اعم از باغبانی، دفع آفات، عمران و همچنین کارشناسان رسمی دادگستری تعداد هزار و 260 فقره کارشناسی صورت پذیرفت و به 44 درخواست مردمی رسیدگی شد./ف
برچسب ها: کمیسیون ، دادگستری ، مجرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار