مدیر جهاد کشاورزی فیروزکوه از بهره برداری 9 پروژه کشاورزی در این شهرستان با سرمایه گذاری بیش از 400 میلیارد ریال در هفته جهاد کشاورزی خبر داد.

ˈروح الله درویش خضریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: این پروژه ها در بخش های خصوصی و دولتی به بهره برداری می رسند که شاخص ترین آنها نخستین مرکز تولید اسپرم دام سنگین کشور در منطقه ˈطارسˈ است.

وی بیان کرد: طرح های توسعه کشاورزی در روستاهای ˈلزورˈ و ˈاهنزˈ از بخش ˈارجمندˈ که در حدود 580 هکتار از اراضی این روستاها اجرایی شده است، در این هفته به صورت نمادین با حضور مسوولان استانی و شهرستانی بهره برداری می شود.

درویش خضری با اشاره به ویژه برنامه های در نظر گرفته شده جهاد کشاورزی فیروزکوه در این هفته، افزود: این برنامه ها با برگزاری همایش پیاده روی همگانی کارکنان جهاد به همراه خانواده های آنان از امروز آغاز شده است.

وی ادامه داد: دیدار با امام جمعه، فرماندار، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و بازنشستگان جهاد کشاورزی ساکن در شهر و روستاها از دیگر برنامه های این هفته است.

وی، برگزاری اردوی تفریحی کارکنان جهاد کشاورزی به همراه خانواده های آنان در منطقه عشایری ارجمند یا ˈمه وردˈ کتالان، گردهمایی کشاورزان، بازدید از سد خاکی روستای ˈدردهˈ و شرکت در نماز عبادی - سیاسی جمعه شهرستان همراه با توزیع گزارش عملکرد جهاد در این آیین معنوی، را از دیگر برنامه های هفته جهاد کشاورزی فیروزکوه ذکر کرد.

درویش خضری بیان کرد: به همین مناسبت با هدف افزایش شور و نشاط در فضای اداره، دیدارهای ورزشی فوتسال چند جانبه بین تیم های ارجمند، امور اراضی، ترویج، آب و خاک، دام، طیور و آبزیان، صنایع، فنی و فرزندان آنان برگزار می شود./س


برچسب ها: پروژه ، کشاورزی ، فیروزکوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.