سرمایه گذاری بروی پلیس فتا ضروری است

با توجه به گسترش تعداد کاربران اینترنتی و مباحث فناوری اطلاعات در کشور نیازمند امنیت مطمئن و پایدار در فضای مجازی هستیم.

دکتر عبدا... عبدی با اشاره به اینکه ایجاد امنیت در فضای سایبر توسط پلیس فتا صورت می گیرد به   خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سرمایه گذاری و در نظر گرفتن بودجه برای پلیس فتا به منظور تامین امنیت کاربران فضای اینترنت در ابعاد مختلف یک ضرورت محسوب می شود.

وی افزود: در زمینه فضای کسب و کار با خیل عظیمی ار مردم مواجه هستیم که با رغبت زیادی به ایجاد اشتغال در این فضا دارند.

این کارشناس فناوری اطلاعات با بیان اینکه اشتغالزایی در فضای اینترنت صرفه جویی در هزینه ها را به دنبال دارد خاطر نشان ساخت: برای توسعه اشتغال در فضای سایبر زیر ساختهای قانونی در بسیاری از موارد دیده شده و در برخی از جاها نیز باید زیر ساختهای قانونی آماده شود.

وی با تاکید بر اشتغال زنان در این فضا اذعان داشت: باید در دولت جدید به ظرفیت کار منازل توجه شود و بسترهای لازم برای ایجاد شغل از این طریق برای زنان فراهم شود.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت های منازل در تمامی شهرستانها برای انجام کارهای خدماتی در بستر اینترنت بهره مند شویم خاطر نشان ساخت: در فضای کسب و کار اینترنتی و استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات باید باور به کار و خدمات داشته باشیم نه حضور افراد./ح

برچسب ها: پلیس فتا ، اینترنت ، جرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.