به دنبال شكست روز گذشته تيم ملي كره جنوبي در برابر تيم ملي كشورمان در مقدماتي جام جهاني2014 سر مربي اين تيم خود را عامل اين شكست دانست

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا، "چوي كانگ هي" سرمربي كره جنوبي كه قبل از اين ديدار جملات و الفاظ تندي را عليه تيم ملي فوتبال كشورمان به كار برده و حتي براي صعود به جام جهاني ازبكستان را به ايران ترجيح داده بود پس از پايان مسابقه گفت:« ما به جام جهاني راه يافتيم اما پايان تميزي نبود.من چيز بيشتري ندارم تا  در مورد اين شكست بگويم و من را بايد مقصر دانست.»


«بازيكنان تمام تلاششان را كردند اما آنطور كه ميخواستيم بازي نكرديم.اميدوارم تيم ما بتواند از بازيهاي مقدماتي درس بگيرد و ما بتوانيم در آينده بازيهاي بهتري را داشته باشيم»

کارلوس کيروش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان هم گفت: «بازی بسیار سختی بود. می‌دانستیم باید مقابل تیم بسیار خوبی بازیکنیم و به همین خاطر فشار زیادی پشت سر گذاشتیم. تیم من امشب بازی خیلی هوشیارانه‌ای انجام داد. تلاش داشتیم با یک بازی هوشمندانه از ضد حمله استفاده کنیم.»

وی ادامه داد: «خوشبختانه در یکی از این موقعیتها گل زدیم. البته کره موقعیت داشت اما نتوانست استفاده کند. باید اضافه کنم که این نتیجه منصفانه‌ترین نتیجه نبود و کره هم خیلی خوب بود. در انتها تیمی پیروز شد که با یک روحیه بالا برنده شد. با یک نظم بالا، انگیزه و اشتیاق بی نهایت بالا. با ایمان و اعتمادی که به بازیکنانم داشتم می دانستم صعود می کنیم.»


کیروش در پاسخ به این سوال که آیا در جام جهانی او را روی نیمکت ایران می‌بینیم یا خیر گفت: این سوال را فقط خدا می‌تواند جواب بدهد..

وی در پایان خطاب به کره ای ها گفت: «آنها در این بازی آنها عملکرد بسیار خوبی داشتند و امروز باید به کره به خاطر صعودشان تبریک بگویم. به عنوان سرمربی ایران می‌گویم باید رشد کنیم تا روزی در حد کره جنوبی باشیم. به کره و ایران تبریک میگوییم. بازی بسیار سختی بود. می‌دانستیم باید مقابل تیم بسیار خوبی بازی کنیم و به همین خاطر فشار زیادی پشت سر گذاشتیم.»


برچسب ها: ایران ، کره جنوبی ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار