موفقیت و فروش آثار با تکنیک اثر و به خصوص نام هنرمند در ارتباط است.

"نازیلا‌ نوبشری‌" مدیر گالری "آران‌" در گفتگو با خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت: قیمت‌گذاری اثار هنری معمولا براساس رزومه کاری هنرمند صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به قیمت های متفاوت آثار هنری عنوان کرد: گالری داران قیمـ‌گذاری را معمولا براساس کیفیت کار هنرمند تکنیک ارائه شده و همچنین سابقه او انجام می‌دهند.
وی تصریح کرد: موفقیت و فروش آثار با نحوه ارائه اثر تکنیک آن و به خصوص نام هنرمند در ارتباط است./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار