حجت‌الاسلام رئيسي از برنامه‌هاي رسانه ملي براي برگزاري با شور و نشاط انتخابات رياست جمهوري و خلق حماسه سياسي قدرداني كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ حجت الاسلام رئيسي در نامه اي به آقاي ضرغامي با ذكر اين نكته كه رسانه ملي نقش حساس و تعيين‌كننده‌اي در حضور حداكثري و آگاهانه مردم پاي صندوق‌هاي راي داشت، افزود: حضور گسترده و پرشور مردم انقلابي و متعهد كشورمان كه در پاسخ به نداي رهبر معظم انقلاب جلوه‌اي پرشكوه از حماسه سياسي را براي جهانيان به نمايش گذاشت، موجبات شور و شعف جبهه حق و مقاومت و روسياهي دشمنان و بدخواهان شد .
وي در ادامه اين نامه يادآوري كرد: در اين ميان بدون شك رسانه ملي نقشي حساس و تعيين‌كننده‌اي داشت كه با درايت و زحمات شبانه‌روزي مديران محترم سازمان و برنامه‌سازان متعهد و دلسوز و پخش برنامه‌هاي بصيرت‌افزا و حماسه‌ساز موجبات حضور حداكثري و آگاهانه مردم را در پاي صندق‌هاي راي به همراه داشت .
،رئيس شوراي نظارت بر سازمان صدا و سيما در نامه‌ خود تاكيد كرده است : شوراي نظارت بر سازمان صدا و سيما لازم مي‌داند از اهتمام جنابعالي و تمامي دست‌‌اندركاران برنامه‌هاي انتخاباتي رسانه ملي بخصوص معاونان، تهيه‌كنندگان، ‌نويسندگان و مجريان محترم قدرداني كند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار