دبيركل جهادگران انقلاب اسلامي گفت: ملت شریف ایران با خلق حماسه 24 خرداد که بازتاب و محصول حماسه سیاسی بود ثابت کردند با پایبندی به آرمان‌های امام(ره) و مسیر شهیدان در حمایت از نظام و فرامین رهبر معظم انقلاب ثابت قدم هستند.

"وهاب عزيزي" دبيركل جهادگران انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ضمن تبريك خلق حماسه سياسي به مقام معظم رهبري، ملت شريف ايران و رئيس‌جمهور منتخب، اظهار داشت: ملت شریف ایران با خلق حماسه 24 خرداد که بازتاب و محصول حماسه سیاسی بود ثابت کردند با پایبندی به آرمان‌های امام(ره) و مسیر شهیدان در حمایت از نظام و فرامین رهبر معظم انقلاب ثابت قدم هستند.

متن اين بيانيه به شرح زير است:

تشکل مردمی جهادگران ایران اسلامی که با مشی اعتدال و میانه روی سعی در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و جهاد و اخلاق اسلامی در حوزه سیاسی، فعالیت می کند، در انتخابات ریاست جمهوری اخیر با حمایت از دکترمحمد باقر قالیباف به عنوان یک مدیر اجرایی توانمند و معتدل معتقد به شایسته سالاری حضور جدی و منطقی اخلاق محور  داشت.

این تشکل مردمی ضمن احترام به انتخاب مردم، این انتخاب خجسته را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف و آگاه  ایران و رئیس جمهور منتخب حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی تبریک گفته و امیدوار است با حضور این شخصیت انقلابی، معتدل و همراه امام(ره) و رهبری در راس قوه اجراییه، فصل جدیدی برای ساختن کشور بر پایه عقلانیت، شایسته سالاری و بهره مندی از توان تمام نیروهای سیاسی معتدل جریان های درون خانواده انقلاب که دغدغه اسلام و ایران سربلند را دارند، فراهم شود.

ما معتقدیم انتخاب "حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحانی" در حماسه 24 خرداد، بار دیگر پویایی نظام و اعتماد و اعتقاد مردم به نهادهای انقلاب و سلامت دستگاه‌های اجرایی در حفظ و حراست از حقوق مردم را ثابت کرده و شکوه "وحدت و همبستگی" ملت آگاه و متمدن ایران اسلامی را در مقابل دیدگان ملت‌های جهان به نمایش گذاشت.

انشاءالله که این سرمایه اجتماعی عظیم و هدیه خداوندی با تدبیر و درایت رئیس جمهور منتخب و محترم در توسعه همه جانبه کشور و تعامل با دیگر کشورها به مثابه کلیدی طلایی راه گشای مشکلات جاری کشور و پیام آور امید و نشاط برای همه مردم ایران باشد.

 
وهاب عزیزی

دبیرکل جهادگران ایران اسلامی

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار