با حضور مسئولان علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، چهار بخش جدید در بیمارستان شهید رجایی یاسوج افتتاح شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران'، صبح امروز و با حضور رئیس‌ دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد چهار بخش جدید در بیمارستان شهید رجایی یاسوج افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 در این مراسم حسام‌الدین نبوی‌زاده افتتاح چهار بخش روان درمانی زنان، روان درمانی مردان، شیمی درمانی و پوست و مو و زیبایی را خدمتی بزرگ برای مردم استان در بخش سلامت و درمان دانست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این بیمارستان که در قلب شهر یاسوج واقع شده بهترین مکان از لحاظ آرامش برای بیماران این ‌چنینی است و جدا شدن آن از بیمارستان امام سجاد موجبات رضایت بیماران را فراهم کرده است.

در ادامه این مراسم خیرالله نوریان رئیس بیمارستان شهید رجایی یاسوج در جمع حضار شرکت کننده در مراسم افتتاح این چهار بخش اظهار داشت: در گذشته این بیمارستان با یک بخش و تنها 15 پرسنل خدمات‌رسانی می‌کرد که اکنون به چندین بخش ارتقا یافته و خدمات متنوعی را به مردم و بیماران ارائه می‌دهد.

این مسئول افزود: علاوه بر چهار بخشی که امروز افتتاح شد بخش ویژه ترک اعتیاد را نیز داریم که جمعاً برای راه‌اندازی آن‌ها 200 میلیون تومان هزینه کردیم.

رئیس بیمارستان شهید رجایی یاسوج عنوان کرد: اگر بخواهیم این بیمارستان را که از نظر موقعیت جغرافیایی در بهترین نقطه شهر یاسوج قرار دارد توسعه دهیم به مبالغ بیشتری از اعتبارات نیاز داریم.

وی به لزوم راه‌اندازی بخش «دی هاسپیتال» در این بیمارستان اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی این بخش برای بیماران روحی و روانی امری ضروری است که نیاز به مساعدت مسئولان علوم پزشکی دارد.

نوریان از قول مساعد دانشگاه برای راه‌اندازی بخش رادیولوژی و آزمایشگاه در این بیمارستان خبر داد و افزود: برای این که بتوانیم خواسته‌های خود را در این بیمارستان محقق کنیم به 200 تا 300 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.

در ادامه معاون دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از عملکرد رئیس بیمارستان شهید رجایی یاسوج تصریح کرد: بیمارستان از لحاظ ساختمانی تا اندازه‌ای قدیمی بود که آن را بازسازی کردیم چراکه به دلیل قرار گرفتن در منطقه‌ای خوب در شهر یاسوج ارزش تعمیر و بازسازی و راه‌اندازی این بخش‌ها را داشت.

اورنگ ایلامی یکی از مزیت‌های این بیمارستان را دسترسی آسان و محیط امن و آرام آن دانست و گفت: با توجه به نوع خدماتی که در آن ارائه می‌شود باید در چنین مکانی بخش‌های یاد شده راه‌اندازی می‌شد.
برچسب ها: بیمارستان ، رجایی ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.