وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه با حضور در بیمارستان قلب تهران از محسن پرویز معاون سابق فرهنگی وزارت ارشاد عیادت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ،سید محمد حسینی ضمن عیادت از محسن پرویز، در جریان روند معالجه و مداوای وی قرار گرفت.  
حسینی ابراز امیدواری کرد که با بهبودی کامل این نویسنده و بازگشت او به محیط کار، فعالیت های علمی و فرهنگی وی همچون گذشته ادامه پیدا کند.  
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه پرویز اهل قلم و نویسندگی است و آثار خوبی نیز منتشر کرده‌‌ و در انجمن قلم هم فعال است، ابراز امیدواری کرد با توجه به فرارسیدن روز قلم وی با سلامتی کامل در مراسم و برنامه های درپیش به مناسبت این روز شرکت کنند.  
محسن پرویز سخنگوی انجمن قلم ایران و معاون فرهنگی اسبق وزارت ارشاد روز گذشته سه‌شنبه ۲۸ خرداد در بیمارستان قلب تهران تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت.  
محمد الهیاری مدیر اداره کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی شجاعی مدیر عامل صندوق حمایت از هنرمندان، نویسندگان و خبرنگاران و مجید صحاف مدیر کل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر ارشاد را همراهی ‌کردند.  
لازم به ذکر است سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ساعاتی قبل نیز با حضور در بیمارستان آتیه تهران از " محمدعلی کشاورز" هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون عیادت کرد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.