دبيرکل جمعيت مردمي الناصري لبنان، تاکيد کرد حزب الله و جنبش امل تاکنون بارها در برابر اقدامات تحريک آميز گروه الاسير از خود خويشتنداري نشان دادند و فرصت فتنه انگيزي را از او گرفتند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار ؛ اسامه سعد در نشست خبري در شهر صيدا، اقدامات مسلحانه شبه نظاميان وابسته به شيخ احمد الاسير امام جماعت مسجد بلال اين شهر را محکوم کرد. 

سعد گفت: يکي از نزديکان الاسير با وقاحت خواستار اخراج شيعيان از شهر صيدا شد. حزب الله و جنبش امل تاکنون بارها از پاسخ دادن به اقدامات گروه الاسير در شهر صيدا خودداري کرده اند. متاسفانه ما شاهد آن بوديم که شماري از افراد مسلح وابسته به جريان المستقبل هم در ناآراميها در صيدا مشارکت داشتند. الاسير به دنبال به راه انداختن فتنه طايفه اي در صيداست. 

وي افزود: نهادهاي سياسي و امنيتي مسئول حوادث روز گذشته در شهر صيدا هستند. گروههاي سياسي در اردوگاه عين الحلوه با ايفاي نقش مسئولانه مانع از حرکت گروههاي مسلح از اين اردوگاه به سوي شهر صيدا شدند.

بعضي طرفهاي سياسي و امنيتي مانع از ايفاي نقش ارتش براي برقراري امنيت در شهر صيدا مي شوند. ما از نقش ارتش و نيروهاي امنيتي براي کنترل اوضاع در صيدا حمايت مي کنيم. 

برچسب ها: لبنان ، الاسیر ، امل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار