رئیس فدراسیون هند بال گفت: قرارداد پانیچ به اتمام رسیده است و برای حفظ وی به دنبال حامی مالی هستیم.

جلال کوزه گری رئیس فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: قرارداد اوسانیا پانیچ سر مربی صربستانی تیم ملی بانوان 23 خرداد سال جاری به پایان رسید و برای حفظ و نگهداری وی به دنبال حامی مالی هستیم و امیدواریم با توجه به عملکرد قابل قبولی که در این مدت از خود ارائه کردند بتوانیم پانیچ را نگه داریم و از تجربیات وی کمال بهره را ببریم.

وی تصریح کرد: در مدتی که وی در ایران بودند کارهای خوبی صورت گرفت و چند سفر استانی نیز انجام شد و کلاسهایی برای مربیان هند بال بانوان برگزار شد.

وی در ادامه گفت: قرعه کشی مسابقات لیگ برتر هندبال در سال 92  در فدراسیون برگزار شد و با توجه به تغییرات صورت گرفته امسال 12 تیم در کوره ی رقابتهای لیگ حضور خواهند داشت.

کوزه گری گفت: در این جلسه با هماهنگی باشگاههای که در لیگ حضور دارند قرار شد که این رقابتها از 25 مرداد و بعد از ماه مبارک رمضان انجام شود تا مشکلی برای تیمها بوجود نیاید و یک لیگ پویا و پر نشاط برگزار کنیم.

وی گفت: با توجه به اینکه مسابقات جام باشگاه های آسیا و جام ملتهای آسیا را در سال جاری پیش رو داریم قرار شد که 3-2 ماه از مسابقات لیگ تعطیل شود و در سال 92، 17 هفته از این رقابتها برگزار شود و 4 مسابقه نیز در سال 92 صورت گیرد.

کوزه گری تاکید کرد: در رقابتهای جام باشگاههای آسیا که سال جاری در قطر برگزار خواهد شد فعلاً ثامن سبزوار اعزام خواهد شد و تیم مشهد از این اعزام انصراف داد تا ما به فکر تیم سومی و یا هر تیمی که آماده اعزام باش رهسپار شود.

وی اشاره کرد: سال گذشته تیم فولاد مبارکه سپاهان 2 روز مانده به زمان قرعه کشی از اعزام به مسابقات جام باشگاهها انصراف داد و فقط یک تیم رهسپار شد. کوزه گری در پایان خاطر نشان کرد: ماه گذشته سمینار داوران و ناظران هند بال را در سبزوار برگزار کردیم در این برنامه 45-40 داور و ناظر حضور داشتند و از نزدیک با متدهای جدید داوری و از آنها تست آمادگی جسمانی گرفته شد و امیدواریم در فصل جدید( 92) اشتباهات داوری کمتر باشد البته در هر مسابقه نمی توان از اشتباهات گریز داشت و اگر در هند بال از سوی داوری به اشتباه خطایی گرفته می شود سهوی است و عمدی درکار نیست./آق

برچسب ها: رقابتها ، رهسپار ، صربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار