دانشجوي علوم قرآني انجمن انوار القرآن عربستان سعودي عنايت امام رضا(ع) را موجب آرامش وجودي تمام بشريت دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهدبه نقل از پايگاه اطلاع‌رساني آستان قدس رضوي، مونا محمد احمد در ميان گروه 15نفره‌اي كه از عربستان سعودي براي حضور در كلاس‌هاي آموزشي دارالقرآن حرم مطهر رضوي به ايران آمده بودند، اظهار داشت: آستان قدس رضوي داراي يك سير رو به پيشرفت در تمام زمينه‌هاي علمي، فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي است و من پس از هفت بار آمدن به ايران و ديدار فعاليت‌هاي آستان قدس رضوي اين پيشرفت و تعالي را به وضوح مشاهده مي‌كنم.

 

معاون بازنشسته اداره آموزش و پرورش عربستان سعودي در زمينه‌هاي علوم قرآني و فعاليت‌هاي مربوط به آن گفت: قرآن براي انسان به منزله شفا از دردها و آلام بشري است و فعاليت در زمينه علوم قرآني موجب اطمينان خاطر و آرامش در وجود انسان مي‌شود.

 

وي به بيان هدفش از تعليم قرآن پرداخت و بيان كرد: در طول زندگي‌ام پيوسته يك خلأيي را احساس مي‌كردم قرآن خلأ وجودي مرا پر نمود وهم‌اكنون پيوسته به دنبال تعليم و يادگيري آن هستم تا كمال الهي را بجويم و به هدف والاي تعالي و قرب الهي برسم.

 

يادآوري مي شود اين گروه با همكاري دارالقرآن در كلاس‌هاي آموزشي قرآن كريم از جمله تجويد، صوت و لحن، تدبر موضوعي در قرآن، روخواني، روانخواني، تجويد و ساير علوم قرآني در جوار بارگاه منور رضوي به مدت دو هفته شركت مي‌كنند./س

 

برچسب ها: عنایت ، امام ، آرامش ، وجودی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.