رئیس کمیته ی برگزاری جام جهانی 2022 در قطرگفت: در حال بررسی گزینه ی برگزاری فینال این دور در زمستان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، دبیر کمیته ی برگزاری جام جهانی 2022 که قطر میزبان آن است اعلام کرد به احتمال زیاد دور نهائی رقابت های جام جهانی 2022 در زمستان برگزار خواهد شد.

هفته ی گذشته دبیرکل فیفا از برگزارکنندگان قطر درخواست کرد تا این رقابت ها در زمستان برگزار شود و حالا حسن الطوادی مستعمر شده است تا برگزاری دور نهائی جام جهانی 2022 در زمستان را مورد بررسی قرار دهد.

الطوادی در این رابطه گفت: افراد زیادی در فوتبال هستند که می خواهند جام جهانی در زمستان برگزار شود ما هم حاضریم تا در مورد این موضوع بحث و گفتگو کنیم تا شاید بتوانیم خواسته ی جامعه ی جهانی فوتبال را برآورده کنیم این جام، جام جهانی است نه جام قطر بنابراین ما باید به گفته های مقامات جهانی فوتبال گوش دهیم چرا که در غیر این صورت بی عدالتی در ارتباط با جامعه ی جهانی فوتبال و جام جهانی صورت گرفته است.

تاآنجا که من می دانم افراد زیادی در ارتباط با تمایلشان برای انتقال جام جهانی به زمستان سخن گفته اند و ما هم مایلیم تا با شرکت در مذاکرات آنها به نتیجه ای قطعی در این رابطه برسیم درحالی که الواطی آماده است تا به سخن مقامات فوتبالی جهان گوش دهد اما به طور قطع این تصمیم وی مورد مخالفت تیم های اروپائی قرار خواهد گرفت چرا که در طول این مدت آنها درگیر لیگ های خود خواهند بود./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار