همزمان با برگزاری کلاس توجیهی داوری آلیش کشور، گردهمایی نخبگان و مسوولان کمیته های آلیش در اراک برگزار شد که در این سمینار، برگزاری منظم لیگ قهرمانی ایران مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، این گردهمایی با حضور " سعید ملکی" مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی، "عبدالحسین دلداده مهربان" سرپرست آلیش کشور و دبیر فدراسیون انجمنهای ورزشی، "محمد مرادی" رییس هیات انجمنهای ورزشی استان مرکزی "ملکی" رییس کمیته آلیش این استان و جمعی از مسوولان، کارشناسان و روسای کمیته های آلیش استانها در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان استان مرکزی (اراک) برگزار شد.

ابتدا رییس هیات انجمنهای ورزشی استان مرکزی و همچنین رییس کمیته آلیش این استان، گزارشی از میزبانی کلاس داوری و سمینار یاد شده و فعالیت های انجام شده ارایه دادند.
براساس این گزارش، دلداده مهربان سرپرست آلیش کشور و دبیر فدراسیون انجمنهای ورزشی ضمن تشکر از تلاش مسوولان استان مرکزی و حمایت بیدریغ مدیرکل ورزش و جوانان این استان در امر برگزاری کلاس داوری و سمینار مذکور، سلام و قدردانی "محمد علیپور" رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی را به حاضران ارایه داد.

دلداده مهربان با تاکید بر جایگاه رفیع آموزش و استعدادیابی در رشده های مختلف تحت پوشش این فدراسیون، برگزاری مسابقات منظم لیگ در این رشته ها بویژه آلیش را مورد تاکید قرار داد.

مهربان در این سمینار افزود: امید است با توجه به پتانسیل موجود در آلیش کشور، بتوانیم در پرتو حمایت مسوولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک این رشته را بیش از پیش در عرصه داخلی و برون مرزی، بسط و گسترش دهیم.
وی با اشاره به برگزاری لیگ منظم و تاکید بر عنایت ویژه به این مسابقات معتبر داخلی اظهار داشت: در نظر داریم لیگ آلیش را هم در بخش آقایان و هم در رده بانوان بخوبی برگزار کنیم، ضمن اینکه توجه به رقابتهای قهرمانی کشور در رده های جوانان و نوجوانان نیز در اولویت برنامه های انجمن آلیش قرار دارد.

این گزارش حاکیست، در این گردهمایی مقرر شد با رایزنی و بهره مندی از افراد متخصص و علاقه مند در راس کمیته های آلیش استانها، تمهیدات لازم صورت گیرد.

همچنین مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی، ضمن تشکر از تلاشها و حمایتهای "محمد علیپور"، آمادگی این استان را در خصوص میزبانی مسابقات مهم داخلی و بین المللی اعلام نمود.

کارگاه آموزش داوری آلیش با مدرسی آقایان "قدیمی" و "پشتیبان" برگزار شد و 22 داور از استانهای مختلف کشور در آن حضور داشتند./زر
برچسب ها: نخبگان ، آلیش ، گردهمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار