مربی تیم ملی جوانان تنیس روی میز گفت: با قهرمانی ایران در رقابتهای انتخابی آسیا میانه تنها گام نخست را برداشتیم.

محسن شیشه گرها در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: رقابتهای انتخابی آسیای میانه روز جمعه در تهران به پایان رسید و طی آن جوانان ایران و قزاقستان موفق شدند جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا را کسب کنند.

وی ادامه داد: جوانان کشورمان موفق شدند مقابل هر کدام از تیمهای شرکت کننده در این مسابقات یعنی قزاقستان و ترکمنستان 2 امتیاز بگیرد و بدون شکست مقتدرانه قهرمان شود.

شیشه گرها در خصوص بازیکنان تیم قزاقستان گفت: اعضای تیم ملی قزاقستان همیشه دشمن سرسختی برای جوانان ایران بوده اند ما در مسابقات آسیایی چین هم برابر آنها بسیار نزدیک پیروز شدیم و رقابتهای پایا پای بود.

مربی تیم ملی جوانان در پاسخ به این سؤال که آیا جای خالی رویین تن و ملارجبی دو بازیکن قدرتمند جوانان در تیم ملی احساس می شد یا خیر بیان کرد: جای خالی محمد علی رویین تن و علیرضا ملا رجبی در رقابتهای قهرمانی آسیا قطعاً احساس خواهد شد و ما وظیفه مان این است که بیشتر تلاش کنیم وبا زحمات بازیکنانمان نبود این دو را جبران کنیم.

**زمان اردوی آبادان به تعویق افتاد

محسن شیشه گرها در خصوص اینکه آیا اردوی آبان برگزار می شود یا خیر گفت: قرار بود اردوی تیم ملی جوانان و نوجوانان به میزبانی آبادان این هفته آغاز شود اما به دلیل برگزاری مسابقات آسیای میانه این اردو تا بعد از ماه رمضان به تعویق افتاد به طور قطع برنامه های ویژه ای از جمله برگزاری اردوی داخلی و حضور در تورنمنت های بین المللی را در برنامه خود داریم تا پینگ پنگ بتوانند در رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا که شهریور ماه در قطر برگزار می شود عملکرد قابل قبولی داشته باشند./آق
برچسب ها: بازیکنان ، تلاش ، تعویق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار