رکورددار دوي 100 متر ایران گفت: تلاش می کنم تا مدال طلای مسابقات آسیایی هند را کسب کنم.

حسن تفتیان، رکورددار اردو 100 متر ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای رضا قاسمی به عنوان یک دونده بزرگ و المپیکی آرزوی موفقیت می کنم اما آنچه واضح است این است که هیچ رکوردداری نمی خواهد رکوردش شکسته شود.

وی در ادامه افزود: درحال حاضر سهمیه A مسابقات جهانی را کسب کرده ام و چنانچه بتوانم رکورد مسابقات قزاقستان را بار دیگر تکرار کنم فینالیست شدنم دور از دسترس نیست.

تفتیان تصریح کرد: در مسابقات قزاقستان با توجه به تمرینات منظمی که پشت سر گذاشته بودم و رقابت خودم با رضا قاسمی توانستم رکورد 100 متر ایران را ارتقا دهم ، از طرفی باید بگویم شرایط جام کازانف بسیار بهتر از مسابقات داخلی است چرا که حضور تماشاچی و پخش زنده شرایط بسیار خوبی را برای بازیکنان فراهم می کند.

رکورددار دو 100 متر ایران با تاکید بر اینکه سطح کیفی رقابت ها نسبت به سال گذشته مطلوب تر است گفت: پخش زنده رقابت ها شرایط خوبی را برای مرحله  اول لیگ رقم زد ولی باز هم تیم های پیکان و نفت تهران مهره های اصلی را در اختیار گرفتند.

وی اضافه کرد: چنانچه تیم هایی با کیفیت وارد لیگ دو و میدانی شوند و مبلغ قرارداد  ورزشکاران ملی افزایش پیدا کند شرایط بهتری را در لیگ دو و میدانی شاهد خواهیم بود.

بدون یک جلسه تمرین رکورد امدادی را شکستیم

تفتیان گفت: در دو 4 در 100 متر امدادی پتانسیل خیلی خوبی داریم و ما بدون حتی یک جلسه تمرین این رکورد را به ثبت رساندیم.

وی در ادامه افزود: تمریناتمان را به طور منظم پیگیری کنیم و رکورد داران سرعتی وارد این تیم 4 نفره شوند به طور قطعی می توانیم سهمیه مسابقات جهانی و مدال آسیایی کسب کنیم./آق
برچسب ها: مسابقات ، آسیایی ، هند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار