سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بعد از اینکه محمود یاوری قبول کرد که در 2 بازی پلی آف تیم ذوب آهن را هدایت کند باشگاه ذوب آهن به من پیشنهاد داد تا سرپرستی ذوب آهن را قبول کنم.

اصغر فروتن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازیکنان در دیدار رفت پلی آف مقابل پاس همدان خیلی خوب کار کردند و واقعاً مقابل پاس همدان جنگیدند تا این پیروزی را بدست آوردند.

وی ادامه داد: هر دو تیم در این بازی خیلی خوب کار کردند ولی بچه های ما از فرصت های خود استفاده لازم را کردند و توانستند نتیجه را 4 بر 2 به سود خود به پایان برسانند.

وی افزود: تیم ذوب آهن با مشکلات زیادی روبرو شد مخصوصاً تعطیلی هایی که در بین مسابقات بود باعث مشکل برای تیم ما شده بود ولی بازیکنان تمام مشکلات را تحمل کردند و توانستند این بازی حساس را به سود خود پایان دهند.

فروتن در خصوص بازی برگشت پلی آف مقابل پاس همدان گفت: بازیکنان ذوب آهن در بازی رفت مانند ملی پوشان کار کردند. ما صد در صد قول می دهیم در بازی برگشت مقابل پاس همدان با این که کار سختی پیش رو داریم اما پیروز شویم و در لیگ برتر همچنان باقی بمانیم.

وی در پایان در خصوص داوری بازی رفت پلی آف خاطر نشان کرد: اشتباهات داوری در هر مسابقه ای احتمال دارد به وجود آید به هر حال کارشناسان باید داوری ها را بررسی کنند تا مشکلات داوری کمتر شود./آق
برچسب ها: فروتن ، ذوب آهن ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار