تصویر برداری اپیزود "در سراشیبی" به کارگردانی شاهین باباپور و تهیه کنندگی اکبرتحویلیان از مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، ویژه رمضان 92 شروع شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران،تصویر برداری اپیزود "در  سراشیبی" به کارگردانی شاهین باباپور و تهیه کنندگی اکبرتحویلیان از مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، ویژه رمضان 92 شروع شد. 
این اپیزود به قلم سهیل امیر شریفی نگارش شده است و خلاصه داستان آن درباره زوجی جوان به نام های مسعود و مهسا است که به دلیل مشکلات اقتصادی به مشکل برخورده اند.
مسعود صاحب خانه ای ارثیه است که پدرش در وصیت نامه خود قیدکرده تا که تا زمانیِ حیاتِ مادرش، حق فروش آن را ندارد. در این گیر و دار، مسعود با یک عابر پیاده تصادف می‌کند و اتفاقات ناخوشایندی گریبان‌گیرش می‌شود؛ از این رو، به اجبار، تلاش می‌کند به هر ترفندی خانه‌ی پدری‌ را برخلاف وصیت‌نامه‌ی پدرش، بفروشد که ...
شهناز شهبازی در نقش مهسـا،اتابک نـادری در نقش مسعود،زویا امامـی در نقش مادر مسعود، علـی رحمتی در نقش بنگـــاهی و.... بازیگران این اپیزود هستند.  
بنا بر این گزارش، مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی،تدوینگر: روح‌الله هاشمی، مدیر تولید: شهنام صلح‌جـو،  صدابردار: ایمان آزاد، صداگذار: محمدعلی درگاهی، طراح صحنه و لباس: سپیده کامرانی، طراح گریم: خاطره خاشعی، عکاس: آزاده جعفری از ديگر عوامل اين سريال هستند./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار