کاظم تاران، عضوکمیته فنی فدراسیون بولینگ و بیلیارد از بازدید کمیته فنی از اردوی تیم های ملی اسنوکر و پاکت بیلیارد در پایگاه قهرمانی آزادی خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، این اردو در دو رشته اسنوکر و پاکت بیلیارد بانوان و آقایان ازتاریخ 31 اردیبهشت ماه لغایت 3 تیر ماه به به مدت 33 روز در پایگاه قهرمانی آزادی برگزار شد که آقایان امیرسرخوش، حسین وفایی، سهیل واحدی و احسان حیدری نژاد در رشته اسنوکر و محمدعلی پردل در رشته پاکت بیلیارد و بانوان طاهره اسلامی و ماندانا فرهادی در اسنوکر و آیسان ملک آرا در رشته پاکت بیلیارد در این اردو حضور داشتند. کاوه تختی زرعکانی در رشته پاکت بیلیارد نیز در اینچوان کره  به جمع بازیکنان اضافه خواهدشد. همچنین کادر مربیگری عبارت بودند از آقایان کامران شهلا، سرمربی، محمدصادق عطریان، سعیدابولسانی، هادی کیوان زحمات قابل توجهی را متحمل شدند.

تاران در این بازدید از سطح کیفی و بالای برگزاری اردو نسبت به سایر اردوها خبر داد و کیفیت مناسب وعده ها و میان وعده های غذایی، حضور مربی و سرمربی در تمارین مرتب و برنامه ریزی شده، معاینات پزشکی، مربی بدنسازی و روانپزشکی جهت چکاب کامل بازیکنان و پیشرفت چشم گیر بازیکنان در رشته مربوطه خصوصا در بخش بانوان و برنامه ریزی جهت ایجادانگیزه مضاعف در بین ورزشکاران را از قوت برگزاری این اردو بر شمرد./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار