رکورد دار سابق دو 100 متر ایران گفت: تا 10 روز دیگر رکورد دو 100 متر را پس می گیرم.

رضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: یک سال است که رکورد من در مواد 100 و 200 متر شکسته شده است اما بار دیگر مصمم هستم رکوردهایم را پس بگیرم و باید بگویم در مورد رکورد شکنی آینده همه چیز را مشخص می کند.

قهرمان سابق دو 100 متر ایران با تاکید بر اینکه تا 12 روز دیگر این تصمیم را عملی می کنم گفت: با اطمینان صد در صد می گویم که رکورد 200 متر را از رقیبم می گیرم و بار دیگر ایران صدرنشین می شوم و در مورد دو 100 متر چنانچه شرایط آب و هوایی هند مساعد باشد موفق خواهیم.

قاسمی با بیان اینکه می توانیم در دو امدادی ورودی مسابقات جهانی را کسب کنیم، گفت: در مرحله اول مسابقات لیگ با ثبت زمان 39  ثانیه و 69 صدم ثانیه رکورد ایران را ارتقا بخشیدیم و چنانچه غیر از من وحسن تفیتان ، علیرضا حبیبی و مهدی زمانی هم دونده 100 متر باشند می توانیم ورودی مسابقات جهانی روسیه را کسب کنیم.

وی در ادامه افزود: در جام کازانف قزاقستان ورودی B مسابقات جهانی را در ماده 100 متر کسب کردم و چنانچه شرایط این عرصه مساعد باشد و امکانات کافی در اختیار داشته باشم می توانیم به فینال مسابقات جهانی برسم.

دونده کشورمان در خصوص کیفیت مسابقات لیگ عنوان کرد: تغییراتی که در آیین نامه رقابت ها اعمال شده است ، نظم در برگزاری رقابت ها را افزایش داده است، نسبت به سال قبل هم مسابقات از کیفیت بهتری برخوردار است.

قاسمی تصریح کرد: در بین تیم های حاضر در رقابت های لیگ تنها تیم پیکان و نفت تهران کیفیت مطلوبی دارند در حالی که حداقل باید 6 تیم با کیفیت در این رقابت ها حاضر باشند.

رکورد دار سابق دو 100 متر ایران در پایان خاطر نشان کرد:با توجه به شرایط مالی که در ورزش حکم فرماست نمی توانیم از حامیان مالی توقع بیجا داشته باشیم و باید از مبلغ قرار دادهایمان راضی باشیم./مح
برچسب ها: رکورد ، زودی ، رکوردهایم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار