دبیر فدراسیون سوارکاری گفت: به دلیل مشکل خروج اسب از کشور برای تشکیل تیم ملی استقامت با مشکل روبرو هستیم.

حامد علی محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به خاطر مشکل قرنطینه نمی توانیم تیم ملی استقامت داشته باشیم و برای این کار این معضل باید هر چه زودتر حل شود تا سوارکاران  ایرانی در مسابقات رسمی محک جدی بخورند.

دبیر فدراسیون سوار کاری تصریح کرد: رقابت های استقامت در مناطق عربی در کشورهای عربی و با قوانین بین المللی دامپزشکی انجام می شود.

وي در ادامه گفت: متاسفانه تا به امروز نتوانسته ایم در این مسابقات قزاقستان شرکت کنیم این موضوع در جلسه  کنفدراسیون آسیا مطرح شد تا به خاطر بعد مسافت بتوانیم ترانسفر هوایی داشته باشیم و احتمال آن وجود دارد و امیدواریم این کار صورت گیرد.

علی محمدی اضافه کرد: دومین دوره رقابت های لیگ استقامت سواری طی روزهای 30 و 31 خرداد در هتن آباد اصفهان برگزار شد.

وی تشریح کرد: در این مسابقات سوارکاراني که تعداد آنها 40-50 نفر هستند در دو مسافت 60 کیلومتر تیمی و 80 کیلومتر انفرادی به رقابت پرداختند.

علی محمدی افزود: از مسیر بازدید کردیم که عالی بود و با حداقل امکانات که از طریق حامی مالی صورت گرفته بود مسابقات برگزار شد.

وی اشاره کرد: هفته اول رقابت های استقامت سواری بر اساس قوانین ملی صورت گرفت.

علی محمدی در پایان خاطر نشان کرد: استقبال خوبی از این رقابتها شد و سوارکاران روحیه بالایی حضور داشتند و این موضوع نشان می دهد که با يک برنامه ریزی کافی و مناسب می توان بیشتر این رشته سوارکاری را به جامعه معرفی کرده و در جهت توسعه و گسترش آن گام برداشت./مح
برچسب ها: به ، دلیل ، مشکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار