لازم به ذکر است مشکلاتی از این قبیل مربوط به دستگاه های خودپرداز بوده و مشترکین در صورت دریافت رسیدی با ویژگی های رسید دریافت شده،می توانند مراتب را علاوه بر مرکز خدمات مشتریان بانک،از طریق تماس با کارشناسان مرکز تماس شبانه روزی شبکه تلفن همراه ایرانسل با شماره 700 برای تماس از خطوط ایرانسل و 09377000000 برای تماس از دیگر خطوط در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته پیگیری نموده و با ارائه اطلاعاتی از قبیل شماره کارت عابر بانک ، تاریخ و ساعت خرید شارژ ، شعبه بانک ، شماره پیگیری و ... شارژ خود را به صورت کامل دریافت نمایند.
من از خودپرداز ۱۰ هزار تومن شارژ گرفتم
زمانی که میخواست برگه بده دستگاه خاموش شد و بعد دوباره روشن شد. دیگه برگه نداد
پولم از حسابم کسر کرد