مهدي زماني با قرار دادن اسکن شارژي که امروز صبح از دستگاه خودپرداز يکي از بانک‌ها گرفته در وبلاگ خودش گفته که بعد از درخواست سارژ 5 هزار توماني دستگاه اين برگه رو به من داد که چاپ روي اون نصفه بود.




لازم به ذکر است مشکلاتی از این قبیل مربوط به دستگاه های خودپرداز بوده و مشترکین در صورت دریافت رسیدی با ویژگی های رسید دریافت شده،می توانند مراتب را علاوه بر مرکز خدمات مشتریان بانک،از طریق تماس با کارشناسان مرکز تماس شبانه روزی شبکه تلفن همراه ایرانسل با شماره 700 برای تماس از خطوط ایرانسل و 09377000000 برای تماس از دیگر خطوط در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته پیگیری نموده و با ارائه اطلاعاتی از قبیل شماره کارت عابر بانک ، تاریخ و ساعت خرید شارژ ، شعبه بانک ، شماره پیگیری و ... شارژ خود را به صورت کامل دریافت نمایند.
برچسب ها: سارژ ، ایرانسل ، خودپرداز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۴۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام اقا من همین الان شارز گرفتم از حسابم کم شد ولی رسید نداد با شماره همون بانک خود پرداز تماس گرفتم کد ملی و شماره کارت خوندم براشون شماره رمز شارز رو خوندن برام درست شد
Iran (Islamic Republic of)
الیاس
۱۴:۱۰ ۱۳ آذر ۱۴۰۰
سلام من شارژ ایرانسل ۲۰ تومنی عادی از عابر پیاده گرفتم کاغذ بهم نداد تراکنش موفق هم بود.به جیب کی میره این پول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
شماره تلفن سر کاریه فقط یک هزینه مکالمه روی دستتون میگذاره اخرسر میگن باید بری بانک
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۲:۲۸ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سلام
من از خودپرداز ۱۰ هزار تومن شارژ گرفتم
زمانی که میخواست برگه بده دستگاه خاموش شد و بعد دوباره روشن شد. دیگه برگه نداد
پولم از حسابم کسر کرد
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۴:۰۲ ۰۱ شهريور ۱۳۹۷
سلام من یک ساعت پیش از دستگاه خودپرداز شارژ ۲۰ هزاری گرفتم اومدم وارد کنم نوشت قبلا استفاده شده