استاندار اردبیل گفت: انتخابات ایران سردمداران جهانی را حیرت زده کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اکبر نیکزاد در جمع اعضای ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان اردبیل افزود: در این دوره از انتخابات جمهوری اسلامی ایران به جهانیان ثابت کرد که تحقق دموکراسی واقعی دور از دسترس نیست.

وی با بیان این که سران جوامع مختلف می توانند با الگوبرداری از انتخابات ایران ، تصویری متمایز از دموکراسی را به ملت های خویش عرضه کنند گفت: انتخابات در کشور ما فرصتی فراهم کرده در دوره های مختلف ، مسوولان توان خود را با خدمت رسانی به مردم معرفی و با کسب اعتماد عمومی برای اثبات برادری خود تلاش کنند.

نیکزاد با بیان این مطلب که دشمنان در مقاطعی از زمان سعی داشتند درباره انتخابات ایران سیاه نمایی کنند افزود: با درایت و رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب حماسه عظیم مردم محقق و همه سیاه نمایی ها را نقش بر آب کرد.


استاندار اردبیل اظهار کرد: اولین ملاقات رییس جمهور منتخب با رهبر معظم انقلاب ثابت کرد که برخلاف گفته های یاوه گویان دکتر روحانی فرزند ولایت و پیرو رهبری است.
وی گفت: برای همین بود که برخی رسانه های خارجی این موضوع را برنتافتند و لب به اعتراض گشودند.

نیکزاد در ادامه افزود: مردم ما که به بلوغ سیاسی رسیده اند برنده واقعی این انتخابات بود و از آن جایی که هر رای مردم به منزله حق الناس است تمام تلاش خود را به کار بستیم تا امانتدار خوبی برای مردم استان باشیم/س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.