دو سوارکار به نمایندگی ازهیئت سوارکاری استان قم در رده سنی بزرگسالان در مسابقات جایزه بزرگ سوارکاری کشور با حریفان به رقابت می‌پردازند.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، رقابت‌های سوارکاری جایزه بزرگ کشور با عنوان جام زنده یاد اسماعیل نشاطی برای چهارمین‌بار با حضور چهره‌های مطرح سوارکاری کشور برگزار می ‌شود و ازقم نیز سه تن از بهترین سوارکاران آماده رقابت با حریفان هستند.درضمن پیکارهای سوارکاری جام زنده یاد نشاطی از امروز تا سوم تیرماه با حضور چهره‌های شاخص سوارکاری کشور برگزار شود.
البته امتیازهایی برای شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها در نظر گرفته اند تا به وسیله ان سطح کیفی رقابت‌ها بالاتر رود و همچنین سوارکاران می‌توانند دررده‌های سنی بزرگسالان با سه رأس اسب در این رقابت‌ها حضور یابند.
برای شرکت دراین مراسم تمام سوارکاران باید برگ گواهی سلامت اسب خود را که صادره از سوی شبکه دامپزکشی استان‌ها است و همچنین فتوکپی شناسنامه یا پاسپورت اسب خود را به همراه داشته باشند، وهمچنین به همراه داشتن کارت بیمه سوارکاران در هنگام مسابقات الزامی است و چهارمین دوره مسابقات پرش با اسب درساژ جام زنده نشاطی تا سوم تیرماه به میزبانی باشگاه سوارکاری آزمون تهران با حضور مدعیان به انجام خواهد رسید.
شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات در تلاش برای کسب عناوین برتر در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند،ونخستین سوارکار قمی محمد کارخانه در رده D بزرگسالان است که با اسبی به نام توس لیدی به نمایندگی از باشگاه سوارکاری ماهان قم در تلاش برای کسب عناوین برتر با اسب خود وارد مسابقات می‌شود، درضمن سوارکاران اعزامی از قم محسن کبیری است که ابتدا در رقابت‌های رده C به میدان می‌ رود؛ در حالی که این سوارکار با اسبی به نام آرگونات وارد این رقابت‌ها شده است و به امید کسب موفقیت با حریفان رقابت می‌کند.
کبیری در حال حاضر سرشناس‌ترین چهره سوارکاری قم است که در این رقابت‌ها قصد شرکت در مسابقات کلاس B را دارد و قرار است با اسب آرگونات خود با چهره‌های شاخص کشور برای به دست آوردن یکی از سکوهای اول تا سوم به رقابت بپردازد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.