پيريايي استاندار قم، در جلسه شوراي عالي ستاد تسهيلات زائرين از بسيج و تدارك امكانات استان براي برگزاري باشكوه مراسم معنوي نيمه شعبان خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، كرم رضا پيريايي اظهار داشت: امروز و فردا، شهر مقدس قم به ويژه مسجد مقدس جمكران پذيراي خيل عظيم و ميليوني جمعيتي است كه از سراسر ايران اسلامي عازم اين شهر مي شوند.
استاندار قم با بيان اين كه براي ميزباني شايسته از مهمانان ايام نيمه شعبان، از ماه ها قبل برنامه ريزي و تمهيدات لازم صورت گرفته است، گفت: با تقسيم كار خوبي كه در مجموعه ستاد تسهيلات زائرين و كميته هاي منتسب به آن صورت گرفته اميدواريم روند خدمات رساني به بهترين  شكل وبا حداقل مشكلات انجام شود.
وي به آماده سازي پاركسوارها، تامين امكانات و خدمات بهداشتي و درماني و نيز تدابير ترافيكي اين ايام اشاره و خاطرنشان كرد: در قالب این ستاد تمام امكانات و خدمات دستگاه‌های استان برای پذیرایی و خدمات رسانی به زوار و مسافرین بسیج شده است.
در اين جلسه معاونين استاندار و اعضاي كميته هاي ستاد تسهيلات زائرين گزارشي از اقدامات و فعاليت هاي پيش بيني شده براي برگزاري هر چه باشكوه مراسم معنوي نيمه شعبان ارائه و استاندار هم در خصوص ضرورت پاي كار بودن مديران دستگاه ها در اين ايام و رفع سريع نواقص و كاستي هاي احتمالي نكاتي را متذكر شدند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.