ویژه برنامه جشن آخرین امام شیعیان از شبکه سحر برای شیفتگان حضرت ولی عصر (عج) پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، ویژه برنامه زنده " میلاد حضرت ولی عصر (عج) " به تهیه کنندگی حسن سیف الهی برای این روز خجسته، مخاطبان شبکه سحر را به جشن این مولود عظیم دعوت می کند.
سیف الهی در ارتباط با این برنامه گفت: نیمه ماه شعبان المعظم مصادف است با ولادت آخرین منجی بشریت از ظلم و جور ستم پیشگان جهان، به همین مناسبت سیمای آذری ویژه برنامه ای برای این روز مبارک در نظر گرفته است.
وی تشریح کرد: در این برنامه گفت و گو محور که از قسمت های مختلفی مانند گفت و گو کارشناس و مجری-کارشناس، مولودی خوانی، نریشن و ... تشکیل شده است،حضرت حجت الاسلام سید منصور طهماسبی به عنوان کارشناس حضور خواهند یافت و به معرفی ابعاد شخصیت نورانی حضرت امام زمان (عج) و انتظار عالمانه و آگاهانه می پردازد.
 تهیه کننده برنامه افزود: حجت الاسلام اصغر جدایی به عنوان کارشناس- مجری، این برنامه را اجرا می نماید و در ادامه آن،  نادر جوادی از مداحان آذری زبان کشورمان با اشعاری به مدح و ثنای امام عصر (عج) می پردازد.
در تهیه  این برنامه؛ معصومه ظهیر به عنوان دستیار تهیه کننده و محمدرضا شهبازیان نیز به عنوان گرافیست همکاری می نمایند.
ویژه برنامه میلاد حضرت حجت بن الحسن العسکری عجل الله تعالی فرجه الشریف ، یکشنبه 2 تیر از ساعت 19:30 به وقت تهران به مدت 60 دقیقه از سیمای آذری زبان شبکه بین المللی سحر برای مسلمانان آذری زبان به روی آنتن این شبکه خواهد رفت./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار