کارشناسان امور فرهنگی ستاد اقامه نماز کشور از اعمال نیمه شعبان، فضیلت و ثواب به جا آوردن نماز امام زمان (عج) دراین ایام خبر داد.

حیرانی در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران گفت: خواندن دو رکعت نماز به نیت امام زمان (عج) ، در هر رکعت یک حمد و یک توحید در هنگام خواندن حمد هنگام به جا آوردن ذکر ایاک نعبد و ایاک نستعین تکرار 100 مرتبه ی این ذکر به جا آوردن 7 مرتبه ذکرهای رکوع و سجده در هر دو رکعت ثواب و فضیلت بسیار دارد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: پس از خواندن دو رکعت نماز امام زمان(عج) به جا آوردن تسبیحات حضرت زهرا(ع) و ذکر صلوات ثواب و فضیلت بسیار دارد.
حیرانی با اشاره به اعمال دیگر ایام نیمه شعبان گفت: زیارت و حضور در مسجد جمکران ، خواندن چهار رکعت نماز که شامل نماز دو رکعتی، دو رکعت اول به نیت نماز تحیت مسجد، خواندن یک حمد و 7 مرتبه قل هو الله احد، و به جا آوردن 7 مرتبه ذکر های رکوع و سجده دارای ثواب و فضیلت بسیاری است.
وی ادامه داد: خواندن دو رکعت نماز امام زمان (عج) وبه نیت ایشان درهر رکعت یک حمد و یک توحید، 100 مرتبه ایاک نعبد و ایاک نستعین ، یک بار لا اله الله ، تسبیحات فاطمه الزهرا(س) ، 100 مرتبه ذکر صلوات در مسجد جمکران برابر ثواب خواندن 2 رکعت نماز در خانه خدا است.
حیرانی در پایان با اشاره به اعمال دیگر نیمه شعبان افزود: انجام دادن غسل نیمه شعبان و غسل آقا امام زمان(عج) به نیت سلامتی و ظهور ایشان و به جا آوردن ذکر صلوات ونمازهای خاص این روز از اعمال پر فضیلت و پر ثواب نیمه شعبان است./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار