مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان گفت: برای یک هزار و 214 نو آموز دبستانی در طرح سنجش سلامت شناسنامه سلامت صادر می شود.

محمد علی امانی در گفتگو با خبرنگاران باشگاه خبرنگاران گفت: نخستین مرحله سنجش نو آموزان دبستان های شهرستان دامغان در خرداد ماه سال جاری در پایگاه های سنجش دامغان انجام و اکثر والدین نو آموزان با حضور در پایگاههای سنجش نسبت به معاینه و سلامت کامل فرزندان خود اقدام کردند.
وی با اشاره به اینکه در مرحله تست طرح سنجش نو آموزان بدو دبستان شهرستان دامغان 600 نو آموز مورد معاینه قرار گرفتند، افزود: برای اجرا این طرح دو پایگاه ثابت و دو پایگاه سیار در شهرهای دامغان ، امیر آباد و دیباج تعیین شده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان تصریح کرد: از اول تیر ماه پایگاههای سیار جهت معاینه نوآموزان بدو دبستان درشهرهای امیریه ودیباج مستقر می شوند و پس از معاینه و درمان کامل نو‌آموزان این مناطق نسبت به صدور شناسنامه سلامت اقدام خواهد شد.
امانی تصریح کرد: نو آموزان بدو دبستان با حضور درپایگاه های طرح سنجش از نظر بینایی، شنوایی، هوش  و اختلالات روانی مورد معاینه تیم های مورد نظر درمانی مستقر در این پایگاه ها قرار می گیرند.
وی در پایان گفت: سال گذشته یک هزار و 200 نو آموز بدودبستان در شهرستان دامغان مورد سنجش و معاینه کامل قرار گرفتند که برای آنان شناسنامه سلامت صادر شد. /ز
برچسب ها: شناسنامه ، دبستان ، دامغان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار