قرار است طبق هماهنگی‌های انجام شده امشب نشست دایی و رویانیان با مسئولان روبین‌کازان روسیه برای امضای تفاهم نامه برگزار شود.


به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران با دعوت مسئولان روبین‌ کازان روسیه، علی دایی به همراه محمد رویانیان سفری به روسیه داشتند.

مسئولین روبین کازان پیش‌نویس تفاهم‌نامه قرارداد همکاری بین خود و پرسپولیسی‌ها را در اختیار دایی و رویانیان قرار دادند تا در صورتی که این پیش‌نویس تائید شود فردا آن را امضا کنند.

پرسپولیسی‌ها این پیش‌نویس را مورد تائید قرار دادند و در حال حاضر دایی و رویانیان در حال بررسی آخرین وضعیت آن هستند.

برگزاری یک بازی دوستانه بین پرسپولیس و روبین کازان روسیه قطعی شده است.

این پیش‌نویس در خصوص بازی‌های دوستانه، ترانسفر بازیکنان، استفاده از تجارب مربیان، تاسیس آکادمی، بازدید از باشگاه و دیدار پیشکسوتان است.
 
دایی به اتفاق رویانیان و بهمن دهقان نماینده تام‌الاختیارش پس از استراحتی چند ساعته، عصر امروز وارد کازان شدند و مورد استقبال مسئولان سیاسی کازان، مقامات بلندپایه باشگاه روبین‌کازان و کنسولگری ایران در این استان از روسیه قرار گرفتند.

همچنین تعدادی از هواداران فوتبال در شهر کازان نیز با توجه به تبلیغات در خصوص حضور دایی در کازان به فرودگاه رفته بودند و از سرمربی پرسپولیسی‌ها استقبال کردند.

مقامات سیاسی و مسئولان روبین‌کازان در یک پلاکارد به زبان روسی به علی دایی به عنوان آقای گل جهان و رویانیان مدیرعامل پرسپولیس خوش‌آمدگویی گفتند.

قرار است طبق هماهنگی‌های انجام شده امشب نشست دایی و رویانیان با مسئولان روبین‌کازان روسیه برای امضای تفاهم نامه برگزار شود.


برچسب ها: روبین ، کازان ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
amir
۲۳:۲۳ ۰۳ تير ۱۳۹۲
کاش مسولین فوتبال قدررویانیان رومیدونستن.
براهمه ی زحماتت ممنون
خسته نباشی سردار
آخرین اخبار