مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از برگزاری بزرگداشت شهید چمران در تاریخ 6 تیر در اراک خبر داد و اضافه کرد: شهید چمران شخصیتی عرفانی و علمی بود که زنده نگهداشتن یاد و خاطره اش وظیفه ای ملی است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، حجت الاسلام هنرمند در نشست مشترک مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره فرهنگ و ارشاداسلامی استان به مناسبت بزرگداشت شهید چمران افزود: استان مرکزی ، مهد دلیرمردان و ایثارگران است که یکی از شخصیتهای برجسته آن شهید چمران است.

وی با تاکید بر اینکه شهید چمران اصالتا متعلق به استان مرکزی است، ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازمه تداوم حیات کشور است که بزرگداشت شهید چمران نیز در همین راستا برگزار می شود.

شناختن بزرگانی چون شهید چمران موجب توسعه فرهنگ استکبارستیزی می شود

حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: معرفی اسطوره های فرهنگ و ایثار به نسل جوان امری ارزشمند است،شناختن بزرگانی چون شهید چمران و آگاهی به زندگی شان موجب توسعه فرهنگ استکبارستیزی می شود.

وی با بیان اینکه جوانان ما باید بدانند که چگونه رزمندگان ما هشت سال در مقابل رژیم بعث که تمام مستکبران جهان پشتیبانش بوده اند، اظهارکرد:برای این کار هر فردی وظیفه ای دارد.

وی ادامه داد: استان مرکزی با 6 هزار شهید، 14 هزار جانباز، یک هزار آزاده و 70 هزار رزمنده حضوری فعال در عرصه هشت سال دفاع مقدس داشته است./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.