خانواده مرد زندانی کشته شده از مقامات پلیس شهر رالی مرکز ایالت کارولینای شمالی آمریکا خواستار باز بینی یک فیلم و ویدئویی مبنی بر بی گناهی مقتول شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از واشنگتن پست: خانواده آقای شون دیمتریوس مک کین " ، که پس از یک نزاع، توسط افسر پلیس بازداشت شده بود پس از یک هفته در زندان شهر رالی در گذشت.
 
خانواده " مک کین " بر این باورند که افسری که هفته گذشته با وی درگیر شده او را به قتل رسانده است.

به گزارش این خبر گزاری خواهر و برادر مک کین از یک وکیل برجسته خواستار رسیدگی به پرونده برادر شان شدند.

مک کین 40 ساله پدر یک دختر 15 ساله و یک پسر 17 ساله بود که همسرش 2 سال پیش در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داده بود.

مک کین در زندان به دلیل یک درگیری ساختگی به سلول انفرادی منتقل شد و از آن سلول هرگز زنده بیرون نیامد.

به دلیل مسائل امنیتی خانواده مک کین از قاضی پرونده خواستار دیدن این فیلم شدند که درآن مک کین پس از شکنجه شدن توسط همان افسر پلیس وی را با شکستن گردن کشت.

این فیلم ویدئویی که خشونت پلیس از روی کینه و انتقام جویی به وضوح نشان می دهد توسط یکی از افسران به صورت محرمانه به خانواده وی تحویل داده شد.

این افسر 35 ساله توسط مقامات ارشد پلیس به دليل رسوایی اش در زندان خانگی محکوم شد، تا زمان دادگاه برسد.

همین چند افسر دیگر که از همکاران وی در این زندان بودند پرده از رشوه خواری و کشتار سفارشی برداشتند و از رفتار وحشیانه وی با زندانیان  که بر خلاف قوانین است انتقاد کردند.

به گفته این خبر گزاری " مک کین " فارغ التحصیل دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی که یکی از بزرگترین دانشگاههای مهندسی در این ایالت است در رشته مهندسی عمران بود.
برچسب ها: زندان ، افسر ، سلول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار