فرماندار شهرستان نیر گفت: آب‌های گرم و معدنی این شهرستان به معنای واقعی و به شکل مدرن برای بهره‌برداری مناسب احیا می شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ میر فخرالدین زاهد امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی این شهرستان که با حضور مدیران و مسئولان شهرستانی در فرمانداری نیر برگزار شد، اظهار داشت: ما در تمام حوزه‌ها برای احیای ظرفیت‌های مناسب و متعدد شهرستان نیر به برنامه‌ریزی درست، دقیق و مدون نیاز داریم تا بتوانیم با کمترین ریسک بیشترین بهره‌وری را شاهد و ناظر باشیم.

وی تصریح کرد: وجود شرایط مناسب و برخورداری از ظرفیت‌های متنوع در این شهرستان می‌طلبد که سرمایه‌گذاران در بخش‌های کشاورزی، گردشگری و به ویژه آب‌های معدنی در این منطقه سرمایه‌گذاری کنند تا زمینه یک تحول جدی فراهم آید.

زاهد خاطر نشان کرد: با ارائه طرح‌های عمرانی مناسب و همچنین توجه به زیرساخت‌ها و زیربناها امکان یک تحول جدی در بخش گردشگری و کشاورزی فراهم آمده و ظرفیت‌های نهانی این شهرستان احیا می‌شود.

فرماندار شهرستان نیر همچنین افزود: یکی از منابع عظیم شهر نیر وجود آب‌های معدنی و متنوع با خواص گوناگون است که به همین جهت شایسته آن است که شهرک آب‌های معدنی، گرم و علاج‌بخش در این خطه از استان اردبیل به وجود آمده و احیا شود.

وی به اهمیت بخش کشاورزی و تولید اشاره کرد و ادامه داد: با دوری از روش‌ها و شیوه‌های سنتی و قدیمی می‌توان با برنامه‌ریزی مدون و استفاده از نظرات کارشناسان کشاورزی را نیز به نقطه قابل اتکای منابع درآمدی مردم این منطقه تبدیل کرد.

زاهد در ادامه بیان کرد: بهتر آن است که طرح‌های عمرانی و زیرساختی در این شهرستان با قوت و قدرت بیشتر به شکل اجرایی و عملیاتی در آید تا مبادا فرصت‌های پیش آمده به هدر رفته و یا نتوان از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کرد./ع

برچسب ها: نیر ، احیای ، ظرفیت ، آبهای ، گرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.