هوشنگ سیاه که به همراه نوچه هایش مردم را بدون هیچ دلیلی با قمه و چاقو مورد ضرب و شتم قرار می داد توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ یکم تیر بسیاری از اهالی مسعودیه با 110 تماس گرفته و پليس را از یک فقره کتک کاری با خبر کردند. 

به دنبال این موضوع کلانتری 157 مسعودیه موظف شد تا موضوع را رسیدگی کند. واحد گشت خودرویی این کلانتری بلافاصله به محل اعزام شد و مشاهده کرد 8 تن از اراذل و اوباش سابقه دار منطقه مسعودیه با قمه و چاقو در حال ضرب و شتم یک شهروند هستند. 

به دلیل حساسیت موضوع و با توجه به اینکه اراذل و اوباش در حالت غیر طبیعی بودند و با در دست داشتن قمه و چاقو و عربده کشی نظم عمومی را به هم زده بودند نیروی کمکی از مقر فرماندهی درخواست شد. 

15 نفر از پرسنل کلانتری جهت پشتیبانی به محل اعزام شدند و توانستند با قاطعیت 8 اراذل و اوباش را دستگیر و شهروند را از دست این افراد شرور نجات دهند. 

همچنین ماموران 5 قمه و سه چاقوی مخصوص زورگیری از متهمان کشف و ضبط کردند. 

رئیس کلانتری 157 مسعودیه سرگرد ابوالقاسم قاسم پور با تایید این خبر و ضمن اشاره به اینکه شهروند به دلیل جراحات وارده به بیمارستان انتقال پیدا کرد به باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متهمان که به سر کردگی هوشنگ سیاه اقدام به این شرارت ها می کردند و به گفته مردم محل هر روز موجب مزاحمت برای اهالی مسعودیه می شدند با تشکیل پرونده به مقام قضایی ارجاع شدند.


 

برچسب ها: هوشنگ ، سیاه ، نوچه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار