پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نمي‌دانم رويانيان به چه دليلي مي‌خواهد برکنار شود ولي اميدوارم جايگزين رويانيان بتواند به پرسپوليس کمک کند.

حميد درخشان در گفتگو با خبرنار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: کسي که جايگزين رويانيان مي‌شود بايد پرسپوليسي باشد رويانيان خيلي به پرسپوليس کمک کرد و زحمت کشيد ولي از لحاظ فني و تخصصي نتوانست به پرسپوليس کمک کند.

وي ادامه داد: رويانيان درتيم پرسپوليس خيلي هزينه کرد و عملکرد بدي در اين مدتي که در پرسپوليس بود نداشت ولي رويانيان مديريت مالي خوبي نداشت و ندانسته که هزينه‌ها را کجا بايد استفاده کند.

پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص اينکه يک فرد فوتبالي بايد مديريت پرسپوليس را در دست بگيرد گفت: جايگزين رويانيان بايد يک فرد فوتبالي و از خانواده پرسپوليس باشد و همچنين از مشکلات پرسپوليس باخبر باشد تا بتواند اين تيم را در اين فصل به جايگاه خوبي برساند.

حميد درخشان در پايان در مورد تاثير بي ثباتي مديريتي پرسپوليس در نتايج اين تيم خاطر نشان کرد: مطمئنا بي ثباتي مديريتي در پرسپوليس در کسب نتايج نسبتا ضعيف اين تيم تاثيرگذار بوده است. بايد به شخصي که جايگزين رويانيان مي‌شود بايد حداقل 3 سال فرصت بدهند تا برنامه ريزي کند و کار انجام بدهد تا براي پرسپوليس کارايي داشته باشد زيرا با دادن يک يا 2 سال زمان نمي‌توان نتيجه خوبي گرفت./مح


برچسب ها: حمید ، درخشان ، رویانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار